Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny pakke distributør i Danmark - billigere end Postdanmark

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Ja - Zap leverer til privatkunder mellem 16-21.00

ja men har snakket med zap, de har desværre mængde begræsning. det er at man skal igemmensnit sende 50-100pakker om ugen. Der har de ikke tænkt på de mindre webshops ejere.

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

DT Hansen (HR & FRU HANSEN):

Men dansker er vanedyr og ved ikke om det er vane eller fordi man ikke tør men ligeså snart der kommer et nyt forslag eller tilbud, så går man direkte i forsvars stilling og forsvare både PD og GLS.

Mennesker er vanedyr, det har ikke noget med danskere at gøre.

Og ret beset er det jo ikke før 1. April I går i luften vel?

Problemet kan jo være, da man ikke bare smider sig bagover i jubel over en besparelse på 10 dkk, at I ikke tilbyder noget reelt før der er en virksomhed man kan forholde sig til og tage bestik af.

Så mon ikke tiden er bedre brugt på at gøre tingene synlige for potentielle kunder frem for at gå ind i en diskussion om PD og GLS?

Og ærligt, hvis jeg skulle købe fragt, så skræmmer denne sætning en som mig:

Vi vil fortælle meget mere men vil da gerne lige høre om der er nogle der vil benytte sig af denne mulighed.

Og denne bemærkning, er i min optik, ikke troværdig

... krav til så lave priser at det er til at grine af.

 

Køb ren argan olie her

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

DT Hansen  

jeg  spurgte  om  noget  geografi   på  dine  medspillere  -  så  havde jeg  forventet  nogle  postnr.  på   aktørerne   -  og  ikke  blot  landsdækkende   Hvad fanden  er  det   for  et  svar  at  spilde  vores  tid med.

Lad  os  nu   få  nogle  postnr.  på  de  4  firmaer  og  en  erklæring  på  om  det  er  dag-til-dag udbringning    også  selv  om  der  skal  køres   fra  Kolding  til  Tønder  med  eeen  lille  snoldepakke  på  0-1 kg.   -   så  den  ikke  får  lov  til  at  overligge  i  et  par dage  i  forhåbning  om  at  der  kommer  nok  pakke  mere i  morgen  eller  måske  overmorgen.

Dk-kortet  kunne  jo  også  være  jeres  signal  til  kolleger  om  at  der  måske  var  plads  til  flere  i  konceptet

men  vi  er  da  så  tæt  på  1. april   at  du  lige  så  godt kan slippe  katten  ud  af  sækken    -  og  så  give  folk  indkig,  hvis  du  ønsker  at  bruge AMINO  her  som  testpanel -   ellers  skulde  du  måske  vente  til   I  starter  officielt  med  at  gøre  websiden  tilgængelig

en  ide  til  at  skabe  noget   kundekontakt  -  SEND DEN FØRSTE PAKKE  GRATIS

så  får  I  nogle  kontakter  hjem  i  kassen   som  kunne  bearbejdes  fremadrettet  -  og  folk  fik  mulighed  for  at  teste  Jer  af ????   Hvad  siger du  til  den?????

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 441
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

DT Hansen (HR & FRU HANSEN):
ja men har snakket med zap, de har desværre mængde begræsning. det er at man skal igemmensnit sende 50-100pakker om ugen. Der har de ikke tænkt på de mindre webshops ejere

Det passer IKKE! Jeg bruger Zap Distribution til pakker over 20 kg og sender kun få af disse tunge pakker om ugen. Så jo, mindre webhops kan også bruge Zap.

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

elund.dk:

Det passer IKKE! Jeg bruger Zap Distribution til pakker over 20 kg og sender kun få af disse tunge pakker om ugen. Så jo, mindre webhops kan også bruge Zap.

Okey det er så ikke det vi har hørt, men det skal vi da ikke diskuterer

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hr. Hansen har idag valgt at trække fra projektet, men det forsætter. Jeg var kun med til at sparke det projekt i luften.

 

Forsat Go´ dag Hr. Hansen

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)