Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

10% rabat på iPhone, Laptop og Macbook skin

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vilnius, Litauen
Tilmeldt 13. Nov 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

iPad 2 kommer til Danmark i morgen og det fejrer vi hos www.coolskins.dk med 10% rabat på alle vores skins - og "lav dit eget skin".

Brug rabatkoden CoolMarch måneden ud og få 10% rabat på dit køb.

Vi har et bredt udvalg af skins til iPhone, laptop, iPod, Macbook og iPad - ligesom vi tilbyder at lave dit helt eget design, f.eks. dit firma logo på din Macbook. Det ser super godt ud, når man er ude til kundebesøg eller sidder på café.

Vi har naturligvis også skins til iPhone 4.

Fra Videbæk
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der også skins til Ipad 2? Jeg har lige vundet en ipad i dag, og overvejer at skifte den til en 2'er for et lille ekstra beløb. Så kunne da være sjovt også at få lavet et skin til den.

 

Mvh Mejner

MT Distribution

Mejner Therkildsen

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Mejner:

Hej,

Er der også skins til Ipad 2? Jeg har lige vundet en ipad i dag, og overvejer at skifte den til en 2'er for et lille ekstra beløb. Så kunne da være sjovt også at få lavet et skin til den.

 

Mvh Mejner

MT Distribution

Når man har vundet den vil jeg også godt mene man kan flotte' sig med et customized skin! Cool

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Vilnius, Litauen
Tilmeldt 13. Nov 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt nok, så fejrer vi iPad 2 - men vi er endnu ikke klar med vores egne designs og produktion af iPad 2.

Vi skal lige have en selv og indstille vores produktions skabeloner. Den har ikke helt den samme størrelse som iPad 1 og derfor passer vores skins ikke.

Der vil gå et par uger, så er vi klar til iPad 2 skins.

Ellers, så er der masser af laptop, Macbook, iPhone skins at vælge imellem eller "lav dit eget skin".

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)