Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen. :)

 

Nu har jeg fulgt lidt med herinde i nogle måneder, da jeg har en lille drøm om at blive selvstændig når det rigtige tidspunkt kommer. Som mange andre kunne jeg godt tænke mig en web-shop, og så er det at jeg er et stort ?
 


Hvad er det helt præcis der er nødvendig for at have en hjemmeside hvor der kan bruges betalingskort? Har absolut ingen forstand på alt det tekniske :) Kan man finde en shop-løsning der rummer det hele? Eller er tingene adskildt? Og havd kræves det af computeren?

 

Håber der er nogen der vil bruge lidt tid på at hjælpe mig :)

 

Mvh. Nanna

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Om du kan få "det hele" afhænger jo af hvad du mener "det hele er", men du kan få shop-løsninger med dankort betaling i mange pris klasser. Det kræver ikke andet af din computer end at du er på Internettet og har en browser (Internet Explorer etc.) og så ska ldu bare købe shoppen.

Der er mange der tilbyder sådan løsninger, dandomain.dk, scannet.dk og mange flere... Hvor du lejer en shop for 50-60,- pr. måned... Det vil jeg nok anbefale dig at kigge på, med mindre du har helt særlige krav til shoppen?

Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Yhomas.

 

Mange tak for dit svar. :)

 

Har godt hørt om nogle af disse shop-løsninger, men er det virkelig så simpelt som det lyder? Altså går man bare ind og bestiller en shop som passer til ens ønsker, og så er man klar til at designe og ligge varer osv. ind eller er der flere ting man behøver?

 

Mvh. Nanna

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja det tror jeg det er, jeg har aldrig brugt dem selv men har hørt mange snakke varmt for de løsninger.

Design mm. tror jeg at udbyderen kan hjælpe dig med :)

Deres forretnings ide er jo nogle "hylle-vare" som bare gives til kunden og så er kunden igang med løsningen :)

Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Okay, så er det jo ikke så indviklet som jeg troede :)

 

Mange tak fordi du tog dig tid til at hjælp :)

 

Mvh. Nanna

Fra Gjøl
Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :
En shop fra scannet koster 400 kr. om måneden incl. betalingskort-modul. Dertil kommer 1000 kr. pr. år til PBS. Dandomain har så vidt jeg ved de samme priser.

Scannets webshop er ret nem at bruge - lettere end excel, men ikke helt så let som word (Office 2003), hvis du spørger mig. Du skal ikke kunne noget programmering. Det eneste, der kræves af din computer, er en internetopkobling og en browser.

Jeg vil mene, at udfordringerne ved at drive en webshop er mange andre end lige at lære sig at bruge et webshop-modul. Har du f.eks. overvejet:


  • Hvordan kategoriserer jeg mine produkter, så de er nemme for kunderne at finde?

  • Hvordan skaffer jeg gode billeder af mine produkter?

  • Hvor stort et varelager skal jeg bruge?


Og ikke mindst:


  • Hvordan markedsfører jeg min shop?


(På nær det med varelageret kan jeg faktisk hjælpe dig med de spørgsmål, når det engang bliver aktuelt. Ellers er der vist én her fra amino, der har udgivet en bog, der hedder noget med "e-pusher" )


Det kan tage en del tid at få en webshop til at blive populær, så en fremgangsmåde for dig, der sidder i arbejde, kunne være at gå ned i tid, f.eks. tage en dag fri om ugen; så bevarer du den økonomiske tryghed, og kommer heller ikke til at sidde og spilde tiden med at vente på kunder . Min mor startede Ferielogi op på den måde (som 55-årig efter 20 år i det offentlige!), efter godt et år sagde hun op og gik fuldtids på sit firma.

mvh

Kristian







Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kristian.

 

Ja der er større overvejelser end selve shoppen, derfor tager jeg det også stille og rolig med planlægningen.

Jeg har tænkt mig at starte stille op med et arbejde ved siden af, ligesom du foreslår. Så må jeg krydse fingre for at det kan udvilke sig til mere! :)

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Nanna.

 

Jeg har sendt dig en PM/mail :)

 

Fortsæt alle sammen en god aften!

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 27-02-2007 16:57:24
Forfatter: Bixi
Så må jeg krydse fingre for at det kan udvilke sig til mere! :)



Hej,

og føj for ovenstående kommenter. Jeg var lige ved at få kaffen galt i halsen ;-)

Du skal ikke krydse fingre for at der sker noget! Det er alt for svært at arbejde med krydsede fingre ;-) Tag en beslutning om hvor du vil hen og så gør det 110%. Det er ikke et spørgsmål om held, det er et spørgsmål om vilje..

Alt sammen positivt ment ;-)

Som nævnt, bør du læse E-pusher som er en super let forståelig og godt skrevet bog. Den er forfattet af Martin Thorborg og  kan købes via hans hjemmeside. http://www.thorborg.com
Og ellers læse en masse gode tråde om ehandel her på amino..

Held og lykke.

/Charly

Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Hej Charly

 

he he... nej det er nu heller ikke fordi jeg regner med at komme frem med krydsede fingre :)

Tak for dit råd, har godt hørt om bogen og overvejet at læse den. Følger også ivrigt med i indlægene herinde :)

 

Mvh. Nanna

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)