Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dreng kvalt i sin elefanthue- Ideer til baby/børne huer ...

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Puha... stakkels dreng, stakkels familie!....

Nu har jeg selv børn, og det giver da stof til eftertanke, når vores børn har elefanthuer på!....

I vores børns vuggestue/børnehave er det forbudt at give børn huer med snore i.... helt fair... :)

så tænkte på om man ikke kunne lave elefanthuer med velkro, ligeså snart det bliver revet i huen så går den op... det samme med huer med snor, ligeså snart der er for meget pres på så går den op....

Aner ikke hvor mange herinde der har bøn , men man har jo også de der underbukse bleer....

Dem rykker du op i siden når de skal af.... man må da kunne lave noget lign til huer og den slags... Aner ikke om der er noget lign ... men bare lige en tanke jeg fik!.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Prøv at kikke på forsvaret hjelme, de er designet til at give slip når der rykkes hårdt nok i dem.

De nye er med knapper, og velkro. De gamle stålhjelme har en meget specielt låse mekanisme som ikke er børnevenlig.

/Kenneth

Ps føler med de forældrer der mister deres børn, det må være det værste der findes overhovedet......

Og nej har ikke børn.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg finder idéen med velcro utroligt smart - Jeg tænker en smart metode til at "hæfte" ved hagen. Det vil også blive nemmere for barnet selv at tage hue på i en tidlig alder på "fod" med velcro-sko.

Min søn på tre bruger selv en elefanthue og bliver helt bange for at sende ham afsted imorgen, og desværre driller vejret stadig lidt for meget til en alm. hue stadig. 

Jeg vil gerne være behjælpelig i et eventuelt projekt hvis muligt.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, fik det af vide af kæresten her i eftermiddags, hun er pædagog selv og fik informationen fra anden side.

Man har det helt dårligt i sig selv efter man har fået den nyhed, og det er utroligt svært at skulle forestille sig både hvordan forældrene har det, men også de ansatte i den børnehave...:(

Det er en meget trist nyhed, og man som forældre kan slet ikke forestille sig hvordan ens live skulle fortsætte hvis det var sit eget barn.

 

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth:

Hej

Prøv at kikke på forsvaret hjelme, de er designet til at give slip når der rykkes hårdt nok i dem.

De nye er med knapper, og velkro. De gamle stålhjelme har en meget specielt låse mekanisme som ikke er børnevenlig.

/Kenneth

Ps føler med de forældrer der mister deres børn, det må være det værste der findes overhovedet......

Og nej har ikke børn.

 

aaah de er også smarte inde ved forsvaret ;).....  men så længe det redder liv er det sgu iorden :)

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Elefanthuer med velcro findes allerede. Google er din ven som man siger, så det er vel bare om at finde nogle til sine børn.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

M.P:
Min søn på tre bruger selv en elefanthue og bliver helt bange for at sende ham afsted imorgen, og desværre driller vejret stadig lidt for meget til en alm. hue stadig

 

Ja samme her.... sad og tænke på om man skulle overveje at snitte lidt i den så man trævler lidt af stoffet ... forstår du ;)....

 

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Gjersvik:

Elefanthuer med velcro findes allerede. Google er din ven som man siger, så det er vel bare om at finde nogle til sine børn.

Mvh. Rune.

Skulle ikke undre mig at der var andre kloge hoveder ;).... Men spørgsmålet er om det er udbredt nok, siden jeg , min kone og andre herinde ikke kender til det ......

Ville jo selv mene at de kendte mærker skulle have den slags... det jo det kvinderne går efter :P..

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Gjersvik:

Elefanthuer med velcro findes allerede. Google er din ven som man siger, så det er vel bare om at finde nogle til sine børn.

Mvh. Rune.

Hej Rune.

Kan du ikke linke til dem du har haft set? Jeg kan umiddelbart kun finde fleece produkter og med stor velcro lukning. Ikke lige det design jeg selv forestillede mig :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det løber sgu en iskoldt ned af ryggen, når man hører disse forfærdelige ulykker, og har man selv børn, bliver det kun koldere. 

Nu har jeg arbejdet som redder, og har oplevet (og hørt fra kollegaer) nogle ganske forfærdelige ulykker med hvor børn er impliceret. Ofte så er det ganske forfærdelige ulykker som er meget svære at undgå, og tit bliver det kategoriseret som uheldige omstændigheder og enkelte genstande får skylden, men ikke som værende et samfunds problem, da det mere er situationen og ikke genstanden der ente i fatale konsekvenser.

Jeg tvivler på at velcro huer vil få det store indtag. Taget andet tallet af ulykker med elefanthuer i betragtning (ikke at jeg kender statistikken), men folk køber ofte kun sikkerhedsgenstande som fx. en velcro elefant hue, når de har det tæt inde på livet.

Man føler sgu med de forældre hele vejen ind i hjertet!

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)