Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM = Jehovas vidner er de !!!!

Side 12 ud af 13 (121 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :
John - Velbekomme

Så fik jeg besøg af Jehova igen Utroligt at jeg skal have påduttet deres religion, jeg gør selv intet for at pådutte andre mennesker min!

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Viborg.
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :
?? Hvad står det der MLM for ??
A.Elsborg M.T.S. (Midtjysk Transport Service) www.mts-transport.dk
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Elsborg!

 

Du kan med fordel læse lidt mere om MLM (også betegnet som - Network Marketing) på vor hjemmeside hvoir vi har samlet en hel del relevante informationer for den der vil arbejde/studere denne forretningsform.

 

Du bør besøge denne adresse:

 


 

Hilsen john

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 15-04-2007 09:26:12 Forfatter: A. ELSBORG ?? Hvad står det der MLM for ??


Elsborg, du kan med fordel læse en objektiv forklaring på hvad MLM står for - og hvad Multi Level Marketing er - på Disafo.dk; Direkte Salgsforeningens hjemmeside: Hvad er Direkte Salg/MLM - Multi Level Marketing

Hvis du kigger i emne-headeren for denne del af Amino forummet, vil du i parentes se hvad MLM er en forkortelse af... ;-)

Multi-Level Marketing kendes også Network Marketing - og er en global salgsmetode

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Viborg.
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Ok Tak Dimitri og Lassse.

MVH: André

A.Elsborg M.T.S. (Midtjysk Transport Service) www.mts-transport.dk
Fra Viborg.
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Sorry Lasse. Du fik lige et S for meget. .

MVH: André.

A.Elsborg M.T.S. (Midtjysk Transport Service) www.mts-transport.dk
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Elsborg!
Ja - man kan jo blive sendt meget rundt i søgning efter den ønskede information - men den site som Lasse henviser til findes naturligvis på siten her:

www.JOMACompany.dk



 - jeg igen vil anbefale dig at læse og giv dig selv tiden dertil - der er et omfattende materiale "GRATIS" til din rådighed - vi har samlet det sammen efter at vi har studeret denne forretningsform og valgt partner - så der er her beskrivelser af forretningsformer, kompensationsplaner og andre vigtige emner for dig der overvejer denne forretningsform.
Hold dig ej tilbage men ring skriv og få afklaret dine mange spørgsmål der måtte være!
Det koster ikke noget at studere og spørge - det afklare og det er vigtigt !  
Du skulle også besøge dette link " Makroøkonomi og arbjedsmarkedet under forandring" - en let læst bog om Network Marketing!



Hilsen john

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 15-04-2007 15:41:42 Forfatter: john sommer
Hej Elsborg!
Ja - man kan jo blive sendt meget rundt i søgning efter den ønskede information - men den site som Lasse henviser til findes naturligvis på siten her:

www.JOMACompany.dk

- jeg igen vil anbefale dig at læse og giv dig selv tiden dertil - der er et omfattende materiale ''GRATIS'' til din rådighed - vi har samlet det sammen efter at vi har studeret denne forretningsform og valgt partner - så der er her beskrivelser af forretningsformer, kompensationsplaner og andre vigtige emner for dig der overvejer denne forretningsform.


Hilsen john




John, du har styr på paragrafferne - og er kompetent omkring forståelsen af Network Marketing - kunne godt tænke mig at høre dine tanker i forhold til denne tråd: http://www.amino.dk/view.asp?topicID=14439

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 13. Aug 05
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 26-11-2005 23:49:43 Forfatter: Extasia
>>>>>Jesper


Jeg forstå slet ikke hvorfor sammenlignes Mc Donalds, Bilka og Brugsen med konceptet som amways... , jeg synes der er rigtig stor forskel. Bilka vil have så mange kunder som muligt, amways -- forhandlere.

Det kunne da være skægt, hvis jeg gik til kassedame i Brugs og sige, at jeg vil gerne være med og blive også en kassedame.

Kig på Bilkas, Brugsens Mc Donalds hjemmeside, der kommer varer frem, .... med det samme og med priser, ingen vil mig/dig der til at stå og sælge burgere.

Og ja, jeg har lægt mærke til det du skrev med STORE BOGSTAVER , men fordi det kan være besværligt at læse og forstå mig, så henviser jeg til teksten man kan bedre forstå. Har du læst hele indhold, eller har søgt for  INGEN GARANTI FOR INDHOLDETS PÅLIDELIGHED ? Har du tænkt over hvad stå der, eller fordi det er mig det siger det, --har  du besluttet dig at holde din kontra position?

Omkring amways koncept, er der mystik involveret, derfor er der også (i dk) ansæt folk, der er under cover i amways til at indsamle  beviser.  Har du beviser, -- er der advokater der vil gerne høre fra dig.

Og jeg kan ikke udtaler mig om deres produkter, for jeg aldrig har set dem. De er selvfølgelig gode, det er jeg ikke i tvivl om.

  Fordi mange pyramide koncepter har adopteret MLM  , kan man ikke udgive et lov der adskiller de to . De skal tages sag efter sag , undersørges og lukkes ned.

OG jeg er vred, men ikke skuffet.

Fordi i her er som små bølger, der kigger på de store og kraftige, men aldrig *imagine , at alt er vand.


 

Altså hos Coop Danmark kan man også få et medlemskort og tjene procenter til dig selv på dine egne køb.

 

Samme princip gælder hos Amway - hvis du er forhandler / IBO kan du tjene procenter til dig selv på dine egne køb. Dette er forbruger- og kundedelen af Amway. INTET hokus pokus.

 

Derudover kan du (valgfrit) sponsorere (oplære/uddanne) andre folk til at gøre det samme med Amway - og dermed også tjene små procenter af ders køb osv. Mange bække små kan således med tiden gøre en stor å. Detter forhandler-delen af Amway. Men det er valgfrit. INTET hokus pokus.

 

Detter er blot den eneste måde at almindelige mennesker kan skabe omsætning og procenter til sig selv udenom dagligvare-handlen.

 

Take It or Leave It.

 

Det er op til dig - ingen tvinger dig.

 

Enten kan man se en god idé i det - eller også kan man ikke.

 

Side 12 ud af 13 (121 indlæg)