Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Poker spil på nettet

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har spillet en del poker, både på og udenfor internettet og synes selv jeg er ret god til det.
Dog har jeg ikke prøvet at spille om penge, men kunne godt tænke mig at begynde at spille for nogle småbeløb 2-10 kr.

er der nogle der har erfaring med nogle gode "sikre" steder? Jeg har overvejet pokerstars.com...

 Synes i spillet ændrer sig når der først kommer penge på bordet, end når man bare spiller for sjov?

:)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej RJM.

Jeg vil anbefale dig at spille på pokerstars.com eller fulltiltpoker.com - hvis du gerne vil have et dansk site er partypoker også helt fint - har spillet der en del.

 

Efter min mening kan man slet ikke sammenligne poker for sjov og poker med penge - 2 vidt forskellige spil og sværhedsgraden er også en del større når du spiller om penge, der er dog utrolig mange poker hajer i verden idag, hvilket gør det svært - men dem finder du ikke på 2-10 kr. stadiet.

/ Joakim Kruse

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Pokerstars er et fint sted at starte ud. De har uden tvivl markedets bedste software og en grundig support. Samtidig kan du være ganske tryg ved at spille der. Ud fra din beskrivelse gætter jeg på, at skattefrihed nok ikke er din største bekymring, men hvis det skulle være, er Boss og Ongame-netværkene værd at kigge på.

RJM:
Synes i spillet ændrer sig når der først kommer penge på bordet, end når man bare spiller for sjov?

Det er to fuldstændigt forskellige spil.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

RMJ:
Jeg har spillet en del poker, både på og udenfor internettet og synes selv jeg er ret god til det.Dog har jeg ikke prøvet at spille om penge, men kunne godt tænke mig at begynde at spille for nogle småbeløb 2-10 kr.

Hej

Ja det er jo pokersidernes strategi, at få dig til at føle du gør det godt og dermed sætter penge ind.

Online poker er lidt lige som bingo eller lotto, jeg vil anbefale dig at spille livegames først, når du er fortrolig med det kan du gå online, så vil du opleve forskellen. Der er skrevet mange bøger om emnet dem kan du med fordel også læse.

Jeg har selv spillet en del år tidligere og vil ikke anbefale dig at spille for at vinde men for hyggens skyld. Et liv som spiller er ikke altid som det ser ud til at være.

Bare et godt råd herfra.

/allan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU:

Online poker er lidt lige som bingo eller lotto, jeg vil anbefale dig at spille livegames først, når du er fortrolig med det kan du gå online, så vil du opleve forskellen. Der er skrevet mange bøger om emnet dem kan du med fordel også læse.

/allan

Som sagt har jeg jeg spillet på og udnerfor internettet. Dvs. jeg har spillet en del livegames også :) Jeg har spillet i ca. 4 år nu, blot for hyggens skyld, så jeg er ikke en newbie, dog vil det stadig være for hyggens skyld, med småpenge i spillet, men tror det kan øge spændingen lidt :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Magnus:

Pokerstars er et fint sted at starte ud. De har uden tvivl markedets bedste software og en grundig support. Samtidig kan du være ganske tryg ved at spille der. Ud fra din beskrivelse gætter jeg på, at skattefrihed nok ikke er din største bekymring, men hvis det skulle være, er Boss og Ongame-netværkene værd at kigge på.

RJM:
Synes i spillet ændrer sig når der først kommer penge på bordet, end når man bare spiller for sjov?

Det er to fuldstændigt forskellige spil.

Bliver der virkelig opkrævet skat for hver kroner og ører man tjener?
Det kan da ikke passe at én der spiller på hobbyplan for måske 200 kr om måneden skal betale skat.

 

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en verden til forskel på gratis spil, og spil om penge, men der er også enorm forskel på hvilke levels du spiller på.

Prøv at gå op og ned i levels og se hvor du klarer på dig bedst. Jeg spillede i mange år på aller laveste blinds da det bare var for sjov, og det gik ca lige op med gevinster og tab, da jeg gik op i levels begyndte jeg pludseligt at få overskud, fordi modstanderne var mere fornuftige i deres spil, og derfor også nemmere at læse. På de laveste levels kan du opleve at få kaldet all ins af par to, som så trækker tre eller fire ens, folk som slet ikke overvejer straights og flushes som trusler mod deres par syv, og andre hjerneblødninger. Men hvilket level der passer dig afhænger af hvor meget du vil læse de andre, hvor meget du bluffer og din spillestil.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg spiller også når tiden er til det. Et godt råd sæt et fast beløb af hver måned, og aldrig bryd den regel.

Og hvis du ikke kan vinde de games med små indsatser, kan du heller ikke vinde dem med de store.

Jeg har benyttet mig af coaching flere gange af fuldtids proffs, og det rykker noget.

Mit bedste tour Resultat er en 2. plads ud af 3700 deltager. tog lidt over 9 timer men det var tiden værd Wink

Spil på Pokerstars eller fulltilt

God fornøjelse

hilsen HL

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

RJM:

Bliver der virkelig opkrævet skat for hver kroner og ører man tjener?

Det kan da ikke passe at én der spiller på hobbyplan for måske 200 kr om måneden skal betale skat.

Du har måske ikke opdaget at man skal betale skat af alt man tjener? Der er nogle firmaer hvor du ikke behøver at betale skat. Det er vist hvis de ligger i EU.

Men du kan ikke trække dit tab fra. Dog kan du måske hvis du spiller som firma fordi så er underskudet = drift.

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fatter aldrig en meter af dette spil.
Jeg vil hellere ligge en rigtig god 7 kabale.

Kald mig bare nørd Stick out tongue

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)