Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Restlagre/overskudslagre

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi søger til vores nystartede outletshop interessante restlagre/overskudslagre fra producenter i DK eller udland, evt. lukkede butikker eller blot nogen som ønsker at komme af hurtigt med deres varer. Dette er både indenfor textil, sko, tasker

Brands vi tænker på kunne eks. være Levis, Diesel, Mango, Replay, Hugo Boss, G-star o.l.

Også gerne restlagre indenfor arbejdsbeklædning.

Kan du hjælpe os med en leverance eller kontakt til lager eller producent i danmark eller udland, så send os en besked.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

tjek http://www.thebiggestclearance.com/

Her kan du finde div. restpartier af alle mulige varegrupper - jeg har set både Gucci og Nike

Hilsen Morten

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Her kan du finde div. restpartier af alle mulige varegrupper - jeg har set både Gucci og Nike

Vil ik anbefale at benytte den side, med mindre man søger problemer, eller gerne vil snydes...

Du finder intet ægte Gucci derinde, og jeg ville ik tude købe Nike produkter derinde... Det er bare et råd...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Ja det skal jeg så ikke kunne udtale mig om - jeg kender ikke sitet af erfaring - jeg faldt blot over det.

Det er selvfølgeligt altid tilrådeligt at man tjekker hvem leverandøren er - uanset hvad man handler.

Hilsen morten

Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ! Jeg ligger inde med cirka 60-75 diesel t-shirts, hvis du skulle være interesseret skal du være velkommen til at skrive en pb med din mail så jeg kan sende billeder og priser m.m. :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Ja det skal jeg så ikke kunne udtale mig om - jeg kender ikke sitet af erfaring - jeg faldt blot over det.

Det er selvfølgeligt altid tilrådeligt at man tjekker hvem leverandøren er - uanset hvad man handler.

Lige meget hvor meget du tjekker op, så er man bare pænt fucked, hvis du f.eks har købt 1000 falske par jeans, eller sender penge og der indtit kommer den anden vej...

Siden flyder i falske produkter, og der findes flere af de kendte "fraud" firmaer derinde...

Så mit råd er at holde sig væk, og finde sine varer via andre kanaler, hvor risikoen er væsentlig mindre...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)