Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tekstil

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg har startet et firma som hedder guppi. Vi laver børneudklædningstøj på vores hjemmeside kan du se billeder af hvordan tøjet ser ud www.guppi.dk

Er der nogle som kan hjælpe mig med at formidle kontakt til en billig tekstil fabrik i enten DK eller Østereuropa da det antal af dragter vi sælger ikke er til lave produktion i Asien. Der skal både tryk og knapper på. De dragter som jeg har fået lavet er hjemmelavet og mere ment som model for dem som skal stå for produktionen.

 

Håber på lidt hjælp..

 

Mvh

 

Thobias Skovgaard

Guppi Danmark

+45 31792311

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thobias

Jeg har været inde og kigge på din hjemmeside. Det er nogle rigtigt fine ting du laver.

Jeg har en lille systue i København, hvor jeg tror vi ville kunne hjælpe dig med det du søger. Vi laver både snitmønstre og opsyning. Se vores hjemmeside på www.preproduction.dk eller ring til mig på 61700167.

Mvh Nanna Strandgaard

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thobias. 

Det sgu' da en sjov ide - kan det også sælge?

Jeg laver tøj på Mauritius og Madagaskar og kan muligvis hjælpe dig, men som alle andre har jeg minimum på indkøb af metervaren. 

Har du lyst og vi kan tage en snak. Mail mig på info@ skandic-distribution.com (www.skandic-distribution.com) 

Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)