Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til konkurs af aps firma

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft et diskotek som blev " under tvangopløsning den 01/10-2010 og konkurs d. 24/1-2011

Der er et firma der sagsøger mig Personligt nu, grundet jeg har skrevet under på en kontrakt imens jeg var under tvangopløsning. men har et brev fra erhvervs og selskabsstyrelsen, at imellem tiden er firmaet sat i bero, grundet jeg har prøvet og genoptage firmaet.

Nu nu skal jeg i retten grundet de vil have deres penge.

Selvom de fik muligheden at få pengen, efter deres show på aften.

Hvordan skal jeg forhold mig der..

Jeg mener ikke der skal betale nogle penge?

Kan i hjælpe mig der

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

hjælpmignu:
Jeg mener ikke der skal betale nogle penge?

Søg juridisk hjælp hos en der har adgang til alle sagens akter. Vidste det pågældende firma eksempelvis at dit Aps var under tvangsopløsning?

/Henrik

Tilmeldt 3. Apr 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

nej det tror jeg ikke

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hjælpmignu:

nej det tror jeg ikke

At du ikke har oplyst at dit selskab er under tvangsopløsning kan give dig store problemer. Der er meget strikse regler for hvad du kan gøre og ikke gøre når du er under tvangsopløsning. Dette gælder også for hvorledes du må disponere i forhold til 3. mand.

Den tid du har fået/vundet hos er Erhvervs- og Selskabsstyrelsen er reelt tiltænkt for at du kan opfylde betingelserne for genoptagelse af dit ApS.

Et af dine pligter er bla. at skrive at dit aps er under tvangsopløsning. Har du udeladt dette har du en dårlig sag i forhold til det firma, som sagsøger dig personligt.

/Henrik

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med HenrikYes

Jeg vil nok anbefale, at du tager kontakt til en advokat, som kan vurdere denne sag.

Herved vil du hurtigt få overblik over, hvorvidt der reelt er en sag og/eller mulighederne for et forlig eller lignende.

Tonny

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)