Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til køb i Kina tilbydes

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle


Jeg rejser til Kina og Hong Kong i Juni måned for at indkøbe flere af de vare som jeg har haft rigtig stor succes med at sælge til kræmmere, internetauktioner og i forretningen.


Det drejer sig mest om hårpyndt til kvinder / piger og let sælgelige småting til alle unge mennesker og børn.


Jeg vil her tilbyde alle jer iværksættere og andre som ikke selv vil eller kan rejse til Kina og Hong Kong for indkøb, at indkøbe og sørge for alle formaliteter med mere vedr. import af produkterne og forsendelse til jeres adresse.


Jeg forventer at 1/3 af varens pris indfries inden jeg rejser og resten + den porto som der vil blive fra min forretning til jeres adresse vil bliver betalt inden afsending af mig, varen kan godt afh. på min adresse, ligesom produkterne inden bestilling kan ses her i forretningen, så der er absolut intet fordækt i dette tilbud.


 


Er dette noget for dig / din forretning så send mig din e-mail adresse og jeg vil sende et lille primitiv katalog over nogle af de produkter som jeg importere, det bedste indtryk fås dog bedst ved at se varen i hånden og føle detaljerne selv.


Send kun din originale e-mail adresse uden kryptiske tegn med mere.


Min e-mail =  tools4you2good@yahoo.dk


 


Eller besøg forretningen og få en snak om hvad jeg kan gøre for dig og din forretning.


 


Blue Shop


Nørrebrogade 77 A


8900 Randers.


V / Jan Sørensen


Side 1 ud af 1 (1 indlæg)