Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Inspiration til et logo

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-brugere!

Vi er en gruppe iværksættere, der har brug for inspiration til et logo.

Vi er i gang med et projekt, der omhandler udstyr til fodboldspillere, og søger derfor efter et simpelt og samtidig smart logo. Idéer der indebærer nytænkning indenfor fremstilling af logoer er også velset - vi er åbne for alle forslag og idéer, der kan skabe grobund for god inspiration og kreativ tænkning. 

Fra Hong Kong
Tilmeldt 20. Jun 08
Indlæg ialt: 196
Fra  cSupport Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lemiha

Prøv evt at tage et kig her, http://logopond.com/ der er et hav af kreative logoer, så måske i kunne få lidt inspiration. 

Held og lykke med jeres projekt.

Tilmeldt 29. Mar 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når jeg skal finde inspiration til sådanne ting, så googler jeg ordet, og i venstre side vælger jeg derefter billeder, og så kigger jeg mig lidt omkring.

Pas på ikke at komme til at kopiere (stjæle) et logo, men at lade sig inspirere er ikke tyveri.

jeg googlede for sjovo "firmalogo" og der kom maaaaange inspirerende billeder.

Der findes også muligheder for at downloade gratis logoer prøv at google "free company logo"

God jagt!

Køb kunst til lavpris!

BILLIGE MALERIER ONLINE!

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Brug for alt i verden ikke en fodbold.

2. Når jeg skal brainstorme på noget, som skal virke positivt på en bestemt målgruppe, prøver jeg at finde ord, der på en positiv måde kan beskrive de værdier, som målgruppens medlemmer har til fælles.
I jeres tilfælde, hvor målgruppen er fodboldspillere, tænker jeg umiddelbart på ord som:
Fart, præcision, retning, scoring, kraft, kontrol, vinder, mål, mesterskab, tænk selv videre.

3. Herefter kigger jeg på disse ord ét af gangen og forsøger ikke at tænke på fodbold, men i stedet at tænke generelt. Jeg overvejer, hvilke billeder eller ting, der symboliserer det enkelte begreb for mig. F.eks.:
Fart=fartstriber, hastighedsblur, bevægelseseffekter, ild, vinger
Præcision= skydeskive, spids mod streg,
osv.

4. Måske tegner og skitserer jeg nogle af delene - og har derved en grundbase for det videre kreative arbejde.

mvh Hans

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)