Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

prissammenligning genrel info søges, tak.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg ved det er utroligt populært at lave de sider som sammenligner priser og finder de bedste tilbud for folk.

Men hvordan tjener man penge på det?

Altså jeg ved godt at man vel tjener penge når brugeren trykker på ens link og køber produktet. Men hvordan får man disse links? På mange sider som tilbyder affiliates o.l. har kun annoncer og sådan, men hvis man skal sammenligne f.eks. computerskærme eller tv, hvordan kan man så tjene penge?

Skal man hen og snakke med de enkelte sælgere og spørge om man kan få x-% af salget osv osv. Så mit spørgsmål er vel bare hvordan man få disse link, links som kan give en penge, for går ud fra det ikke bare skal være "normale" links : o. 

Takker.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 289
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej freakspace!

 

Du tjener penge på den måde at du tilmelder dig nogle "affiliate netværks" som har kontakt til virksomhederne. Du opretter en bruger og finder relevante links og reklamer til din hjemmeside. Jeg har lavet en lille guide til at komme igang med affiliate, og netværks du kan bruge. Læs mere her

 

90% af alle affiliate netværks har også tekstlinks, det er dem du skal bruge i din sammenlignings tabel, så du ikke skal tvinge dine besøgende til at trykke på en banner reklame. 

 

Når virksomhederne tilmelder sig et affiliate netværk, så aftaler de indbyrdes med affiliate netværket hvad deres provisioner skal være. (Dem kan du også læse om i min guide). 

 

Håber det hjælpe dig på vej, ellers så skriver du bare! 

 

Venlig hilsen, 

Jonas Donbæk 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)