Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis gode programmer/online services

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 25. May 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man starter en virksomhed, er der måske ikke altid penge nok til også at tænke på software.

Der bliver tilbud en masse gratis apps til både Pc, Mac og smartphones.
Jeg vil liste et par stykker her:
Evernote:
Gratis note program der giver en masse muligheder, da man kan sætte alt fra pdfer til at klippe hele websites in fra ens browser. Tage billeder på sin smartphone og oploade det til ens konto hos Evernote. Alle ens noter kan deles op i notedbøger og kan hentes ned på alle ens platforme uanset hvor man er med en internetforbindelse.
Det bedste er, at det er gratis (40mb om måneden), men at man kan opgradere ved en standard pris.
Brugerflader: PC, Mac og smartphones og tablets.
Læs mere på Evernote.com
Dropbox:
Genialt program til at dele ens filer med sine kunder eller kollegaer/samarbejdspartnere. Man skal blot oprette en konto hos Dropbox.com for at 
Brugerflader: PC, Mac og smartphones og tablets.
Læs mere på Dropbox.com
iBrainstorm:
Er en iPad app som gør som overskriften siger, man kan lave brainstorms, wireframes og projektopsætning. Derefter kan man gemme det på iPad'en eller sende det i fuld størrelse til ens email eller dele det med en iphone i nærheden.
Brugerflader: iPad.
Læs mere på ibrainstormapp.com
Wufoo
Er en online web app som giver mulighed for at lave spørgeskemaer, kontaktformularer osv. Det giver mulighed for at sætte op imod flere forskellige applikationer som Mailchimp, ens mail, mobil telefon osv.
Brugerflader: Alle browsere.
Læs mere på Wufoo.com

Jeg vil løbende tilføje flere programmer, apps og online services på som jeg finder dem. Tilføj gerne dem som i bruger til at gøre jeres arbejdsprocesser lettere for jer.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)