Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan man få for siden?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Jan 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 02:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

 

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvor meget jeg kan få for min hjemmeside. Jeg kan ikke oplyse hjemmesiden af hensyn til nuværende annoncører.

 

Siden har eksisteret i 5 mdr. og har omsat for ca. 20.000 kr udelukkende på annoncer. Der er dagligt ca. 200 unikke besøgende og stigende. Det er et niche site hvor omsætningen udelukkende er kommet med mail kontakt, da jeg er ene og alene om at løfte opgaven og ikke har tid til at ringe og sælge. Omsætningen kunne i høj grad stige, hvis man havde tiden til at sælge via telemarketing, eller kunne finde en dygtig telemarketingpartner/firma.

 

Det er en kommerciel side, der har en niche målgruppe. Der er ikke rigtig lavet noget reklame for siden, kun en smule via forskellige fora og nogle barter aftaler.

 

Siden har potentiale, ideer og aftaler til at rykke sig ud i offline, der vil bakke online delen gevaldigt op.

 

Realistiske budgetter er sat, og der kan snildt laves en omsætning på ca. 1 million. Dette kan en mand alene snildt lave.

 

Jeg ved ikke om ovennævnte er nok info, men hvis der er nogle kloge hoveder der kan regne lidt på det, og mangler info, skriver jeg gerne mere.. Dog ikke sidens navn :)

 

Mvh

 

Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis det er så nemt at få omsat  for en million, hvorfor er du så
overhovedet interesseret i at sælge? Eller ønsker du blot at få en
vurdering?
Tilmeldt 20. Jan 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej mads, og de der har sendt PM,

 

Jeg har vist glemt at oplyse, at jeg  umiddelbart ikke er interesseret i at sælge. En nær bekendt har nemlig oplyst mig et ret højt beløb, og det undrede mig bare, da jeg ikke rigtig kan tro at det kan være så meget værd.

Selvfølgelig er alt til salg, hvis man får den rette pris... Men lige nu er jeg umiddelbart ikke interesseret, og hvis jeg endelig skulle sælge, vil jeg hellere sætte de sidste og vigtigste ting igang, få omsætningen endnu højere op, for derefter at sælge..

 

Jeg ville bare gerne høre om der er nogle der kan "vurdere" værdien... For det er meget rart at vide, hvor meget ens "barn" er værd...

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Et sted mellem 10-20.000 kroner som det ligger nu vil jeg tro kunne være en god pris. Så det er nok bedre at få omsætningen op på en mil. og derefter sælge den.
Tilmeldt 20. Jan 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Bacardil,



Det ville være at forrente ens penge med 300-600% på et år, hvis bare siden forsætter med eksisterende indtægt, uden at tage højde for stigningen.

Hvis du har sådan en forretning, vil jeg gerne købe den...



 



Fra Ringsted
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kommer ikke med nok info til at man kan give en korrekt pris.

 

Men hvis jeg skulle købe og det er forholdsvist ligetil så ville jeg tilbyde dig MAKS 40.000-60.000 kr.
Alternativt ville jeg bruge de 40.000 på at lave en kopi hvis det var det jeg ville.

 

 

Tilmeldt 20. Jan 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg skriver også i tråden, at hvis der mangler info vil jeg gerne oplyse mere... så du må spørge, hvis du har brug for mere info...


Og ja, hvis du har lyst til at lægge et års arbejde for 40.000 kr, er du mere end velkommen til at kopiere...


Jeg forstår ikke den negative stemning der er herinde... er I lidt mavesure over min tråd?



Fra Ringsted
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Mener nu ikke folk er sure :)

Måske bare lidt kontante i deres måde at skrive på.

 

Hvis du har brugt 1 år på det og den kun har indtjent 20.000 på 5 måneder skal der virkeligt være potentiale før det er værd at komme efter.

 

Men for at vurdere det 100% korrekt må du ud med hvilken side det er.

 

 

Tilmeldt 20. Jan 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, 20.000 kr. uden et eneste opkald, kundebesøg eller markedsføring. Det burde vel sige lidt om potentialet.

 

Som jeg også skrev til at starte med, vil jeg ikke her oplyse hjemmesiden.

 

Tak for jeres indlæg.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 03-03-2007 22:27:13 Forfatter: andersen73
Ja, 20.000 kr. uden et eneste opkald, kundebesøg eller markedsføring. Det burde vel sige lidt om potentialet.


Som jeg også skrev til at starte med, vil jeg ikke her oplyse hjemmesiden.


Tak for jeres indlæg.


 

Du er lidt naiv, hvis du tror det er muligt at prissætte en webside uden at se den..

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)