Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

e-conomic dashboard – et “MUST HAVE” hvis du har e-conomic!

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kaffe & Co:

Er SilverLight efterhånden så udbredt og moden at man kan begynde at udvikle applikationer til det brede publikum baseret på den platform?

Nej, og Microsofts strategi er ændret så Silverlight ikke længere er aktuel som web-udviklingsplatform, istedet vil Silverlight være platformen til Windows Phone 7.

Hvis man skal ud i RIA udvikling, så er FlashBuilder nok det bedste valg. Selvom man hvis man er .Net, elsker sin Visual Studio. Så er det faktisk ikke så svært at lære FlashBuilder, og det kan også et par neftige tricks, selvom man nok stadig vil savne VS.

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hej

Tak for info, det at silverlight bliver bærende i Win phone 7 vil da kun gavne silverlight som platform, sådan som jeg ser det :)

Dbh johnny

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

For os .Net'er er det faktisk lidt dårligt nyt fordi vi så bliver nødt til at bruge Flash når vi laver mainstream webapps.
Microsofts bud på RIA på web hedder nu HTML 5 så der kommer til at gå noget tid, før man kan lave de samme ting som i Silverlight og Flash.

Men hvis du allerede har lært Silverlight, og vil råde med mobility så kan du spare noget tid.

 

Tilmeldt 7. Jun 06
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser spændende ud!

Har i husket at få e-conomic's godkendelse til at bruge både navn og logo i jeres produkt?

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hej

Super med feedback, bliv ved tak :)

Vedr. logo, så har vi et tæt samarbejde med e-conomic, og de har givet os grønt lys til at at bruge deres logo til at markedsføre vores dashboard. :)

Dbh Johnny

Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende - men der kommer blot en blank side efter 99% ! Æv.

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Chr. Hoffmeyer:
Spændende - men der kommer blot en blank side efter 99% ! Æv.


De små glæder ved at være med i beta stadiet :)
mun ikke de kigger på det i morgen, og finder ud af hvad den kløjs over !!

har været med i beta forløbet fra ret tidlig af, og de er normalt ret hurtige til at løse problemerne!
det er svært at teste alle senarier og måder folk bruger deres system på. så det er fedt at de er nået der til hvor der kommer nogle flere beta testere ind !

produktet skal nok blive fedt !

/JIP

Tilmeldt 10. Apr 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

Jeg syntes vi skal have en pris på bordet inden folk bliver for vilde med jeres produkt. Så hvad koster det, når det bliver frigivet?

Det vil også være mest fair, da vi så har noget at sammenligne med, da vi kan få mange økonomisystemmer der er væsentlige bedre og kan meget mere end E-conomic til sammen pris.

Ser frem til svaret

Martin

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin1010:

Jeg syntes vi skal have en pris på bordet inden folk bliver for vilde med jeres produkt. Så hvad koster det, når det bliver frigivet?

Det vil også være mest fair, da vi så har noget at sammenligne med, da vi kan få mange økonomisystemmer der er væsentlige bedre og kan meget mere end E-conomic til sammen pris.

Hej Martin,

Hvis man klikker på køb adgang, står der pt. 100,- pr. måned.... Og det synes jeg er super billigt for et business intelligence produkt som er SaaS platform... Som e-conomic kunde er man jo i forvejen vant til at betale for forbrug månedligt. Det er bestemt noget jeg vil tilkøbe min forretning.

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 06:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chr. Hoffmeyer.

Jeg kontakter dig i løbet af idag for at finde ud af hvorfor dit dashboard stopper ved 99%, har ikke hørt om fejlen før, men løses!, det skal det! :)

Ha en god dag.

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)