Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Booking selskab - Hjælp

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 02:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg helt ny herinde og jeg kunne ikke finde rundt i alle de her forums osv, så jeg skriver det herinde. Håber det er i orden :)

Jeg hedder Jannick, jeg bor i Storkøbenhavn og går i tiende klasse. Jeg bliver 17 år her d. 10/06. Men grunden til at jeg skriver herinde er fordi jeg altid har brændt inde med mange forskellige idéer og jeg elsker tanken om at få mit eget en dag.

Nu skal jeg til at gå på HHX, Niels Brock (Innovations linjen) efter sommerferien og jeg tænkte at det kunne være fedt at starte en virksomhed nu her og så udvikle den bedre og bedre jo mere jeg lærer.

Men virksomheden som jeg har i tankerne er hvor folk kan gå ind og booke underholdning til arrangementer, som fx polterabend, konfirmation, fester osv. Så går planen ud på at de kontaker entertainYOU.dk, som jeg regner med det skal hedde og så kan de skrive hvad de søger og hvor lang tid og hvor henne. Så tjekker jeg igennem vores kunstnere eller hvad de nu efterspørger og så laver jeg en fornuftig pris og løsning for begge parter.

Jeg har allerede 2 DJ's parat. Komikere, tryllekunstnere, dansere og alt det andet må vokse med tiden.

Hvad synes I om idéen? Undskyld stavefejl, jeg er træt! :)

Med venlig hilsen - Jannick Joel

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 06:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Velkommen til Amino, Jannick

En "live" case er en god ide, hvis du kan gøre alt gratis eller meget billigt. Er der mere økonomi indblandet i det, så er du naturligvis nødt til at have styr på dette, før du går i gang. Jeg vil også opfordre dig til at lave en markedsundersøgelse, så du både lærer markedet for booking af kunstnere at kende, men i særdeleshed også, hvordan og hvad dine konkurrenter tilbyder. Er der høje eller lave indtrængningsbarrierer? Der er fordele/ulemper ved begge situationer.

Ved du allerede nu, hvordan du vil positionere dig i markedet? Hvordan vil du være unik? Der er mange ting, som du kan overveje og analysere, så min opfordring er: følg din mavefornemmelse, forfølg din drøm, invester masser af tid, og lær af dine fejl og succeser - så bliver du en klog mand meget hurtigt Smile

Mvh

Holger

Tilmeldt 10. Apr 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tjekket rigtig mange ting igennem og nu er det sådan at "alle" andre booking firmaer ikke indeholder ret mange billige entertainere.

Min plan er at lave et booking selskab hvor private kan bestille det til lidt mindre arrangementer, som konfirmationer, privat fester osv. Så de ikke behøver at slippe 10-20.000 kr på en aften for at grine i 30 minutter.

Jeg vil lave det til under 5.000 kr, så "almindelige" mennesker også har råd til at have det sjovt. Og nu har jeg snakket meget på kryds og tværs med forskellige entertainere og jeg har 2 DJ's parat og er i kontakt med mange andre.

Jeg har også nogle spørgsmål, som jeg lige vil skrive og håbe én gider svare på, her kommer de:

Skal jeg oprette CVR-nummer?

Skal betalingen foregå kontant eller via netbetaling?

TAK FOR HJÆLPEN!

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 240
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannick, 

Jeg optræder med ''Freestyle Fodbold'', hvis du laver siden, vil jeg gerne være en af dem man kan booke. Du kan se min hjemmeside her: http://www.lassefreestyle.dk/ 

Mail: kontakt@lassefreestyle.dk hvis du er interesseret :)

Lasse

Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Tilmeldt 10. Apr 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Sendt :)

Tilmeldt 12. Nov 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes det en rigtig god idé med en potal hvor "almindlige mennsker kan booke. Jeg er selv tryllekunstner og lægger i lejet 4200 + kørsel. Hvis du er kommer videre med siden kunne det være vi kunne samarbejde. Se min side: www.fupogfidus.dk og tryllekunstnerforbørn.dk 

 

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 117
Fra  Time Book ApS Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej fupogfidus.dk

Hvordan vil du gerne have sådan noget skulle virke?

Skal der være Online Booking ? og hvad vil ellers være smart?

Måske vi kan hjælpe med at sætte sådan en system op.

Tilmeldt 12. Nov 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger ingen booking system jeg søger bookinger

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 117
Fra  Time Book ApS Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Time-Book hjælper også med at få bookinger til din forretning gennem vores Online Booking side.

Med venlig hilsen

Team Time Book

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)