Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tænk hvis du fik kunder automatisk?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Dec 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop været i USA for at lære om (bl.a) ”Opt-in Pages”, som er en metode til at udføre dit salgsarbejde automatisk.

Den ultrakorte beskrivelse af Opt-in Pages er:

  • et mini web-site hvor målet er at konvertere dine besøgende til kunder ved at give dem en række "gaver"
  • den indeholder typisk en video samt en kort beskrivende tekst, der opfordrer din gæst til at bytte sin e-mailadresse med gratis indhold af stor værdi
  • ingen overflødigt indhold. Dvs. ingen steder dine kunder ”kan forvilde sig hen”
  • den har indbygget viral effekt og kan netop derfor arbejde automatisk for dig


Se et eksempel på en Opt-in Page, som vi netop har lanceret for en kunde i dag:

www.expatliving.dk

Lone har haft ideen til sitet i 5 år, og den tog rigtigt fart da hun opdagede Bøvlbefriernes platform/teknologi, fordi formålet med denne Opt-in Page netop er at markedsføre hendes LIVE, INTERAKTIVE KURSER PÅ FACEBOOK.

Netop muligheden for - med rekordfart - at gøre en god idé til god forretning er dét der facinerer mig dybt ved Opt-in Pages. (Lones første møde med Bøvlbefrierne var 14. januar i år!).

Hvad siger du - kan du også se "lyset" i denne form for markedsføring?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Min første tanke, er det ikke utrolig dyrt? Næste tanke, der er ikke noget der forhindrer folk i at afmelde sig igen, lige så snart de har modtaget gaverne? Og i den forbindelse kan man så ikke frygte at denne form for markedsføring rammer en masse som ikke er i målgruppen, fordi folk bare tilmelder sig for at få noget gratis?

Der er ingen tvivl om at eksponeringen ved denne form for markedsføring er stor, men jeg synes dog også der er nogle negative aspekter, som jeg lige har påpeget.

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder spændende;)

BH

Lars

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Dec 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Keld

Tak for din kommentar!

Jeg er meget enig i det du påpeger - og det kommer selvfølgelig an på om du vil sælge varer til 500 kr., 25.000 kr., 500.000 kr. eller det måske er brandingen du er ude efter.

Om det er dyrt afhænger jo også af både ovennævnte - og om du selv kan lave den. Der findes - ifølge min guru i USA - flere (nærmest gratis) steder du selv kan lave dem.

Pt. starter vores (Bøvlbefriernes) priser ved 20.000 kr. + moms for en side med 4 kortere videoer, a la den viste. (eksklusiv den grafiske identitet - men inklusiv programmering og opsætning af den færdige side). At dømme efter ordretilgangen bare i denne uge, stiger den nok ret snart :-).

Mange hilsner

Jannie

 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Dec 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

TAK :-)

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan godt være det bare er mig, men er det ikke bare en alm landing page?

Hvad er det, der gør det så specielt?

Har set siden flere gange nu og kan simpelthen ikke dreje det....

På forhånd tak.

Mvh
Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Dec 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Har du prøvet at tilmelde dig?

En af de specielle ting er den indbyggede Facebook Comment Box, hvorfra indlæg postes på gæstens egen væg.

Mange hilsner

Jannie

 

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Jannie Ilum Gade:

Hej Kristian


Har du prøvet at tilmelde dig?


En af de specielle ting er den indbyggede Facebook Comment Box, hvorfra indlæg postes på gæstens egen væg.


Mange hilsner


Jannie


 



Nej det har jeg ikke. Gik ud fra at 'Opt-in Pages' var det man så på http://www.expatliving.dk/ uden at være oprettet - sådan forstod jeg dit første indlæg.

Men det er måske først når man er logget ind man kan se det specielle?

Forresten ret fed film. Lyden virker dog ikke når kvinden taler - men musikken virker fint :0/ (så den på min iPhone).
Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Dem som følger Thorborg på hans Talkshow, har allerede hørt hvordan han blev lokket til at købe et video kursus til 11.000 kroner! Big Smile

http://thorborg.tv/det-koster-penge-at-tjene-penge.html

Det er super smart, men ikke helt banebrydende! Smile

Men fed landingpage, den er super flot! Dog bruger du 20 sekunder på intro, som er spild af tid! Hvad får man ud af dem? 

"Cut to the chase" som det hedder!

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)