Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback tak :)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads G. Jensen:

Tak for info allesammen, selvom den ikke var for god :D

Men jo, det er første gang jeg har prøvet sådan noget, og blot lavet den efter bedste evner.

Må hellere tage fat i en Dandomain designer :)

Det er jo i så fald en helt anden snak. hvis det er dit første forsøg som designer - så vil jeg sige af det er okay lavet!

Men det er sgu bare op på hesten igen, og selvom eksempelvis jeg lød lidt "hård", så var det ikke ment så hårdt.

Jeg vil eksempelvis råde dig til at læse om html (divs), og CSS, og bygge det hele op i divs i stedet for tables - på den måde får du et meget bedre udgangspunkt og vil have meget nemmere ved at rette i tingene hvis der skulle forekomme ændringer. Mht. til eventuelle knapper, så findes der jo færdiglavede knapper online, så blot mangler noget tekst, og det kan man jo snildt ordne i photoshop, da det jo ikke direkte påvirker designet af knapperne.

Jeg håber det hele går.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Jeg syntes det ser lidt rodet ud. Dog syntes jeg logoet er rigtigt godt.

Prøv at sammenligne dig med dine konkurrenter. Det lærer man rigtig meget af. 

Tag eventuel fat i en professionel designer. Da det i sidste ende kan betale sig med hensyn til konvertering af kunder.

Med venlig hilsen

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 315
Fra  1264 Skrevet kl. 01:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Må hellere - som første pige - byde ind på denne tråd ;o)

Allerførst, så er det kanon sejt at du har givet dig i kast med at lave din egen hjemmeside - og det er al respekt værd, at du beder om andres vurdering ... så ros dér! :o)

Nå, men til din side:

Da Jeg klikkede på dit link, var det næsten som at få kastet en masse auto-dele i hovedet ... kan muligvis være, at jeg intet kender til biler, men jeg kan da se hvordan en hjemmeside præsenterer sig selv :o)

Jeg synes det kunne være en god idé, hvis man - når man klikkede på fx alufælge-linket til venstre, dukkede billeder op af alle de alufælge-mærker, som I sælger. Altså - når man klikke på et emne = så væk! med de andre billeder, så kun der er billeder af fælge til de forskellige bilmærker. Og så kan man klikke på bilmærket og komme længere ned i hierakiet :o)

Husk at få rettet fragtpriserne til på fanebladet "Kundeservice" ... portopriserne steg her i april :o)

Derudover er det lidt misvisende, at der lige ved siden af fragtpriserne står et orange mærkat "Fragtfri levering i DK" ... så kan man godt blive i tvivl om det koster noget.

Det kunne være smart - på fanebladet "Kundeservice" at have et link til Post Danmarks Track & Trace (eller det er måske bare en pigeting, at jeg synes det er en fed service).

Jeg giver nogle af de andre ret i, at det giver et mere roligt indtryk, hvis der er en rød tråd i fonten. Altså samme skrifttype hele vejen igennem.

Det ville være fint, hvis "Handelsbetingelser" lå som en pdf-fil, man lige kunne downloade. På den måde sparer du også tid på at skulle rette hjemmesiden til, hvis I skulle ændre handelsbetingelser. Så kan du bare linke til den ændrede pdf-fil.

Jeg synes personligt ikke at billedet af bildækkene øverst til højre på hver side er nødvendig. Jeg synes derimod bare at det flotte Auto-butikken-logo skal flyttes til højre, så giver det også lidt luft på siden.

Det var vist det hele ... og pøj pøj med butikken og hjemmesiden,

Susan :o)

 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)