Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dåbskjoler/festtøj til børn

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej










Jeg har startet min egen butik som sælger dåbskjoler på bestilling og efter ønske, og desuden fremstiller vi også pige og drenge festtøj (kjoler).





Vi prøver vha af amino og søge nye og alternative salgskanaler. I denne forbindelse er vi også igang med at få lavet en hjemme-side, som kan findes på adressen: www.bli-design.wep.dk hvor Du/I snart kan se noget af vores sortiment. Har de ønsker om noget altertanativt, har Vi sikkert løsningen til Jer.










Vi kan eks. lave en dåbskjole til pige/dreng efter Jeres ønske indenfor 8 dage fra bestilling. En vejl. pris kunne være ca. 599,95 kr, alt efter ønske.










Kunne det have Din/Jeres interesse, ell. kender Du/I nogen som ønsker et samarbejde hører vi meget gerne fra Jer på mail: BittenRobertsen@webspeed.dk



Ifb. et evt. samarbejde giver vi gerne provision imod salg.











Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 04-03-2007 17:15:37 Forfatter:bli-design
 




Vi kan eks. lave en dåbskjole til pige/dreng efter Jeres ønske indenfor 8 dage fra bestilling. En vejl. pris kunne være ca. 599,95 kr, alt efter ønske.



 

Hej Bitten

 

Jeg syndes det lyder som om det er et spændende ide med individuelle dåbskjoler, og tror også der kan være et markede for det da nybagte forældre går helt vildt op i deres nye små.

 

Men jeg syndes ikke din pris holder, hvis der skal være noget tilbage til dig selv. Du bør efter min mening markedsføre det som noget eksklusivt og sætte prisen der efter. Du kan ikke konkurrer med massefremstilling fra østlande. En beregning på dit tilbud ud fra  mine bedste gæt.:

Pris Dåbskjole        599,00

-Moms                 -120,00
Din regulærepris     479,00

Vareforbrug          -100,00(Kun et gæt)

DB 1                     379,00

Fragt                     - 30,00
Løn til Dig 2 timer -400,00     (af kr. 200)  
Db 2                     -  51,00

 

Så kan du selv sætte ekstra af til forsikring, husleje, administration, markedsføring, drift af hjemmeside, renter af kasse kredit mm.

 

Jeg ville sætte prisen markant op og prøve om du kunne få et samarbejde op med nogle af alle de børnetøjs forretninger der er på nettet. Så de kunne henvise dåbskjoler og specielle ønsker til dig.

Jeg ville også sende en beskrivelse af forretningen til: Mor og Barn, Gravid, Vi med børn og diverse dameblade Femina, ude og hjemmet, familie jounalen. De skal jo have noget at skrive om.

Ps. Jeg kunne ikke komme ind på din side med dit link.

Ellers ønskes du held og lykke med projektet

Mvh.

Thomas Bonde (far til 4)
Dato: 04-03-2007 17:15:37 Forfatter:bli-design
Hej










Jeg har startet min egen butik som sælger dåbskjoler på bestilling og efter ønske, og desuden fremstiller vi også pige og drenge festtøj (kjoler).





Vi prøver vha af amino og søge nye og alternative salgskanaler. I denne forbindelse er vi også igang med at få lavet en hjemme-side, som kan findes på adressen: www.bli-design.wep.dk hvor Du/I snart kan se noget af vores sortiment. Har de ønsker om noget altertanativt, har Vi sikkert løsningen til Jer.










Vi kan eks. lave en dåbskjole til pige/dreng efter Jeres ønske indenfor 8 dage fra bestilling. En vejl. pris kunne være ca. 599,95 kr, alt efter ønske.










Kunne det have Din/Jeres interesse, ell. kender Du/I nogen som ønsker et samarbejde hører vi meget gerne fra Jer på mail: BittenRobertsen@webspeed.dk



Ifb. et evt. samarbejde giver vi gerne provision imod salg.











 

 


Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Ps. Mange tak for din hendvendelse ang. Mine Dåbskjoler, ja som du nok kan se ud af dette ,så er vi nybegynder!!!!!!! Prisen skal selvfølig tillægges 25%moms og fragt.

 

Endnu en gang tak, Hilsen Bitten.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)