Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig SMS Gateway.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Åbyhøj
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hostede løsning kan vi også klare. 1500 kr årligt
Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så ikke den pris jeg fik fra cpsms... men jeg er mere tiltalt af en hosted løsning...

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicky Iversen:
Efter dette opslag, har jeg da også fået et godt tilbud fra cpsms.dk...
Jeg synes selv at 0,20 kr. pr sms incl. moms er det højeste prisniveau jeg kan gå med til.

Så dit megabudget er dkk 83,33 per md. - det skal nok få de store på banen og smide om sig med tilbud hvor de på et år med dig som kunde maks tjener dkk 300 uden at tænke på mandetimer hehe

"Ironi kan forekomme" 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

Nicky Iversen:
Efter dette opslag, har jeg da også fået et godt tilbud fra cpsms.dk...
Jeg synes selv at 0,20 kr. pr sms incl. moms er det højeste prisniveau jeg kan gå med til.

Så dit megabudget er dkk 83,33 per md. - det skal nok få de store på banen og smide om sig med tilbud hvor de på et år med dig som kunde maks tjener dkk 300 uden at tænke på mandetimer hehe

"Ironi kan forekomme" 

Vi må jo spare, hvor vi spare kan... 
Hellere sætte lidt til, end at lade handlen gå i stå, er det ikke sådan man siger :) 

 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicky Iversen:

Entrepreneur - Jan:

Nicky Iversen:
Efter dette opslag, har jeg da også fået et godt tilbud fra cpsms.dk...
Jeg synes selv at 0,20 kr. pr sms incl. moms er det højeste prisniveau jeg kan gå med til.

Så dit megabudget er dkk 83,33 per md. - det skal nok få de store på banen og smide om sig med tilbud hvor de på et år med dig som kunde maks tjener dkk 300 uden at tænke på mandetimer hehe

"Ironi kan forekomme" 

Vi må jo spare, hvor vi spare kan... 
Hellere sætte lidt til, end at lade handlen gå i stå, er det ikke sådan man siger :) 

Besparelsen i dit tilfælde er ligegyldig i forhold til glæden du får ved at dit projekt får succes, så i min optik er en det absolut ikke altid en fordel at spare hvor der spares kan, slet ikke hvis det indebærer en masse tidsforbrug Smile

Køb ren argan olie her

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Dec 09
Indlæg ialt: 55
Fra  MoreThanIT Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicky

Blot til høflig info er det ulovligt at maskinafsende SMS'er fra et FRI SMS abonnement.

Med venlig hilsen

Mikkel Overgaard
CoolSMS A/S

Rådgivning i IT og SMS løsninger - MoreThanIT.dk

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)