Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis hjemmesider ????

Side 5 ud af 5 (50 indlæg)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :
One.com er en ok udbyder hvis man skal have et hotel til sin kat eller hund. Eller hvis man har mindre hobby projekter.

Hvis man har større projekter, eller firma sider mener jeg ikke man bør ligge dem hos one.com, dermed ikke sagt one.com er et dårligt webhotel, men ligesom i de fleste andre sammenhænge får man præcis hvad man betaler for.

Hos one.com får man et super standardiseret hotel, overskrider man nogle af deres "usynlige" trafikgrænser, eller overbelaster nogle af deres servere, tager de ikke højde for dig som individuel kunde, og de lukker øjeblikkeligt dit hotel, ofte har de svært ved at argumentere for deres begrundelser, men i sidste ende er det jo fordi der ikke er noget der hedder fri trafik, selvom de elsker at reklamere med det.

Derudover er one.coms support heller ikke på niveau med de hoteller jeg mener man bør bruge til proffesionelt brug, kontakter man one.com får man fat i en ung gut der højst sandsynlig har supportjobbet ved siden af noget uddannelse eller lign, og ikke er 100% inde i systemerne. Derfor kan de kun give support på et meget lavt niveau, hvilket igen er naturligt når man betaler 9 kroner i måneden. I det beløb er der ikke manges sekunders support i måneden :)

Derudover vil jeg nu vove at påstå du kan finde utrolig meget sagligt begrundet kritik af one.com hvis du søger i de forskellige nyhedsgrupper, hvor folk har fået slettet hele sites mm. der er naturligvis også en helveds masse usagligt kritik, af alle host, inkl. one.com
Fra Thorsager
Tilmeldt 7. Mar 06
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 26-04-2007 16:48:21
Forfatter: Granholm IT og PC support
Jeg har haft mange forskellige udbyder af webhoteller, og ONE er den jeg har haft mindst problemer med.

Jeg har samme erfaring, derfor søger jeg begrundelse, når nogen skælder det så meget ud.

Dato: 26-04-2007 17:09:46
Forfatter: Martin Tygsen
One.com er en ok udbyder hvis man skal have et hotel til sin kat eller hund. Eller hvis man har mindre hobby projekter.

Hvis man har større projekter, eller firma sider mener jeg ikke man bør ligge dem hos one.com, dermed ikke sagt one.com er et dårligt webhotel, men ligesom i de fleste andre sammenhænge får man præcis hvad man betaler for...

Det er  min opfattelse at vi får mere end vi betaler for.
Det kan vel endda knibe med at få strømforbruget til egen server dækket for 9 kr pr måned.
Det er stabilt, og en enkelt gang har jeg brugt deres support mail, og det var fuldt tilfredsstillende.

Og uanset om ens hobby er hund /kat eller at drive forretning, så blander de sig ikke i indholdet,
så vidt jeg ved.

Problemet skulle vel ikke være adult sides ?
Det er vist der pengene skal tjenes på hjemmesider, og det tror jeg ikke at one.com er egnet til.
Der er alternativet nok egen server, og så er det en helt anden pris :)
Henning Buddig
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej gid det var så vel at man var i den branche ;) det er jeg dog ikke.

Det er ganske almindelige sites med måske 1000 daglige besøgende one.com vælger at lukke ned. Istedet for at kalde problemet for trafik, kalder de problemet for overbelastning af server, hvilket de tager højde for i deres foretningsbetingelser.

Derudover forbyder de større filer, men tilbyder alligevel en helveds masse plads, det er mig ubegribeligt hvordan denne skal kunne fyldes op hvis man ikke må have større filer liggende, men det er nok endnu et salgstrick ligesom fri trafik... One.com er bestemt ikke ene om det.
Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Med belastning mener de, over 1MB pr. besøgende. Det står et eller andet sted i deres betingelser.

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Okay, det må være noget de har tilføjet senere, for da vi var kunder var der ikke nogen begrænsning, men vi fik at vide det var en vurderingssag i hver tilfælde.
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Du behøver ikke at undskylde, men nej det er ikke mine sites. Jeg kender onlinecoachen og hjælper ham, og det er også en af grundene til at jeg gerne vil reklamere lidt for ham, men er desværre ikke ham, selvom det kunne da have været grineren hvis jeg var for så skulle jeg da vidst indkægges med den måde jeg har skrevet det hele på

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 28-04-2007 10:15:47
Forfatter: amish dude
Hej


Du behøver ikke at undskylde, men nej det er ikke mine sites. Jeg kender onlinecoachen og hjælper ham, og det er også en af grundene til at jeg gerne vil reklamere lidt for ham, men er desværre ikke ham, selvom det kunne da have været grineren hvis jeg var for så skulle jeg da vidst indkægges med den måde jeg har skrevet det hele på



Nåå, det er nu ellers set værre på amino med folk der omtaler sig selv i 3. person flertal. Så du ville ikke være den første kandidat til en køretur i den blå vogn.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

...skulle jeg da vidst indkægges med den måde jeg har skrevet det hele på t


 

overvej det alligevel ;-))

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Tror du virkelig at jeg gider og sidde og omtale mig selv i 3 person???  HAHA

 

Har siddet og læst jeres beskeder igennem, i er meget søde her inde

 

Men har sagt til ham at han ikke skal skrive mere til jer om mig, i kan jo bare spørge mig hvis der er noget..

 

 

Side 5 ud af 5 (50 indlæg)