Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger professionel fotograf til produktbilleder...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 23. Sep 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg leder efter en professionel produktfotograf, som kan tage flotte billeder af mine produkter til mit website. Mine produkter er blomsterbuketter, så det skal være en af dine spidskompentencer.

Billederne skal både bruges på forsiden og i webshoppen. Der skal ca. tages 1-3 billeder af hvert produkt. Jeg vil gerne præsenteres for nogle produktbilleder, du har taget før, og så selvfølgelig en stk. pris incl. billedebehandling. Min virksomhed ligger i Københavnsområdet.

De bedste hilsner

Sofia

www.nellypelly.com

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sofia,

Jeg ville helt sikkert kunne hjælpe dig, hvis ikke det var fordi jeg var booket op med forårsportrætter og bryllupper den næste tid. Mit primære område har hidtil været produktfotografering.

Prøv evt. at oprette opgaven på Amino freelancer. Regn med, at produktbilleder i høj kvalitet koster i størrelsen 100 kr. pr. stk. når de er taget af en af de mange fritidsfotografer på Amino.

Mange tilbyder det billigere, men jeg har endnu til gode at se fotografer lave konsistent høj kvalitet til væsentlig lavere priser. At gå på kompromis med kvaliteten af dine produktfotos kan være dyrt sparede penge i længden.

Se evt. et indlæg, jeg lavede med lidt om mine erfaringer: http://www.amino.dk/forums/t/121865.aspx

Mange hilsner,

Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Fra Randers
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 54
Fra  Concrete5 Danmark Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sofia,

Min samarbejdspartner - Danica Reklamefoto -kan helt sikkert hjælpe dig.

Du kan se deres arbejde her - http://www.danica-reklamefoto.dk/

De er rigtig dygtige - har mere end 30 års erfaring!

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kommer snart...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)