Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FBI Lukker Pokersider og Konti! Fulltilt, Pokerstars osv.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 523
Skrevet kl. 01:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:03
Hvor mange stjerner giver du? :

vel ok mange af dem kaster rundt med reklamer , som mange ikke er intresseret i , lad kunder komme til dig , skriv godt hos dig selv  ikke hos andre uden at du har lov

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:37
Hvor mange stjerner giver du? :

SIranee:

SÅ skete det... FBI har lukket mange af de store pokersider.

Når man ser på USAs kamp mod skattely mm, så kommer dette næppe, som den store overraskelse for nogen... Mange af de større pokersites har skjult deres aktiviteter på en masse små øer, og dermed undgået at betale skat, moms, afgifter mm...

Det mest overraskende er vel, at det faktisk sker så sent, når nu alle skattely med undtagelse af Panama, har eller vil åbne op i løbet af få år...

SIranee:

Det store spørgsmål må vel være, om folk får deres tilgodehavende udbetalt??

Hvis FBI vinder en sådan sag, så går alle 3 sites på røven... Derfor må de fleste spillere nok indse, at deres indestående er tabt...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 06:01
Hvor mange stjerner giver du? :

SIranee:

Det store spørgsmål må vel være, om folk får deres tilgodehavende udbetalt??

 

Kender flere der har lavet udbetalinger til Moneybookers og Neteller, og de er kommet med det samme! Også i går aftes

Tilmeldt 1. Nov 10
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 06:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Den bliver spændende at følge den sag der!

Alene eb.dk's annonceindtjening fra PokerStars er jo (så vidt jeg husker) i millionklassen.

Men ud fra en helt objektiv betragtning, så kan det da umuligt være poker/betting forretningsdelen alene der gør at FBI indleder en sådan sag?

Der må unægteligt være noget hold i de anklager omkring fusk/svindel/unddragelse mv.

Hele industrien er jo en milliardindustri der vil påvirke mange arbejdspladser og virksomheders annonceindtjening mv. verden over - så det bliver i sandhed spændende at følge udfaldet her.

Mine beskedne $7 der står på PokerStars kontoen p.t. må jeg jo så drikke en gravøl over at have tabt en dag ;-) Jeg blev alligevel aldrig den nye Gus Hansen. Snarere har jeg nok bidraget positivt til bundlinjen på deres offshore bankkonti, hehe ;-)

Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 07:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan fint spille hos både Tilten og hos Pokerstars. Der er dog slet ingen amerikanere på overhovedet men alle andre er på.

Jeg har udbetalt hele min rulle fra Tilten til min Neteller og det gik helt problemfrit.

Jeg har som sagt ingen problemer med at spille nogle af stederne via min poker klient, kan dog godt se at siderne er blevet lukket.

Jeg har for en sikkerheds skyld trukket alle mine penge ud som forløb uden problemer. Nok bedst og være på den sikre side og hive pengene ud så kan man jo sætte dem ind igen når der kommer styr på sagerne.

så nu er der masser af penge på min neteller konto nu må jeg bare passe på ikke at gå amok med mit Neteller mastercard. Stick out tongue

 

Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 07:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Både Fulltilt og Pokerstars er oppe igen og åben for tilmeldinger fra nye kunder håber squ ikke jeg har tabt over 700 kr i valatuomregning uden grund Crying 

Fra Dublin
Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Siderne kører uden problemer for alle spillere undtagen amerikanerne.

Hvis man læser mellem linierne kan man se at den amerikanske stat er mere interesseret i at poker siderne skal indgå et forlig så der kan komme penge i kassen, på samme måde som det skete da de anklagede PartyGaming Smile

Henriette

Professionel, hurtig oversættelse leveres til konkurrencedygtige priser

 

Tilmeldt 1. Nov 10
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Henriette Hansen:
Hvis man læser mellem linierne kan man se at den amerikanske stat er mere interesseret i at poker siderne skal indgå et forlig så der kan komme penge i kassen, på samme måde som det skete da de anklagede PartyGaming Smile

 

Se der bragte du noget interessant frem i debatten Henriette.

Hvorvidt siderne kører og folk kan spille, trække penge ud og sætte ind etc. er jo for så vidt debatten "uvedkommende" - da sigtet stadig ikke betyder dømt. Selv i USA er man trods alt uskyldig indtil det modsatte er bevist ;) Endnu...

Men hvor hele gaming/poker/betting verdenen og deres licensers fremtid står, er jo langt mere interessant at se på. Følgerne af denne sag bliver spændende at følge med i, og ikke mindst glæder jeg mig personligt til at se hvad præcist ellers FBI mener at have på firmaet og stifterne bag.

 

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det der er vanvittig interessant for os iværksættere, er vel at .com-domænerne ikke er rigtigt sikre længere. Amerikanerne kan styre dem som de vil, og lukke ned for millionforretninger uden en egentlig rettergang. 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)