Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

lolpics.dk - feedback

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Vi er to fyrer på 16 som har brugt næsten hele weekenden på at lave et lille hygge projekt, vi har ikke vildt meget erfaring, men vi har dog lavet lidt hjemmesider før. Men til dette projekt har vi selv både designet og programmeret det hele Smile 

Det er blevet til et par lange dage og nu kunne vi godt tænke os lidt feedback fra jer!

Vi vil bruge siden til at vise sjove billeder som vi har fundet rundt omkring på nettet Smile

Siden www.lolpics.dk

Ronni

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Fint stykke arbejde som begyndelse :)

En ting som ville gøre en bedre oplevelse for brugeren er at når man browser gennem de sjove billeder, at frem og tilbage knappen kunne være tættere på billedet, måske ude i siderne i stedet for næsten helt i toppen ved menuen..

Så er der en lille fejl.. Når billederne er store så stikker de ud over hjemmesidens 4 vægger, de stikker simpelthen ud...

Ellers meget fint :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt - godt med noget feedback, dine ting er skrevet på vores liste ovre rettelser/forbedringer :-)

Tak!

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

lolpics.dk:

Hejsa!

Vi er to fyrer på 16 som har brugt næsten hele weekenden på at lave et lille hygge projekt, vi har ikke vildt meget erfaring, men vi har dog lavet lidt hjemmesider før. Men til dette projekt har vi selv både designet og programmeret det hele Smile 

Det er blevet til et par lange dage og nu kunne vi godt tænke os lidt feedback fra jer!

Vi vil bruge siden til at vise sjove billeder som vi har fundet rundt omkring på nettet Smile

Siden www.lolpics.dk

Ronni

Er i inspirreret af lolpix.se? synes det var lidt sjovt man ikke kunne vælge hvilket foto der kom, da den virkede (tror da ikke den virker mere, men er ikke sikker.)

Mvh. Kasper

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra København
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Frem/tilbage knapperne skal ned på hver side af billedet. Evt. også gøres muligt at bruge piletasterne :)

Ellers er det sgu meget godt lavet :)

Skal du have lavet et anlæg til festival eller lign. begivenheder? www.canopysound.dk

Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Jeg tror vi har været rundt på et hav af sider, som kan det same som vores. Vores udfordring har mest været kode-delen og så have et hyggeligt projekt sammen Big Smile

Tak fordi du kiggede forbi!

Ronni

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Skidt da med om de er inspireret af en anden side, det er da fedt at de har hyggekodet siden på en weekend!

Hvor er i fra i landet gutter?

Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Viktor Poulsen:

Frem/tilbage knapperne skal ned på hver side af billedet. Evt. også gøres muligt at bruge piletasterne :)

Ellers er det sgu meget godt lavet :)



Tak for ros!

Ja, vi må have flyttet pilene ned - det er vist bedst for brugervenligheden Smile

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

lolpics.dk:

Viktor Poulsen:

Frem/tilbage knapperne skal ned på hver side af billedet. Evt. også gøres muligt at bruge piletasterne :)

Ellers er det sgu meget godt lavet :)



Tak for ros!

Ja, vi må have flyttet pilene ned - det er vist bedst for brugervenligheden Smile

 

 

Har heller ikke sagt noget om det:D

Jeg synes bare det er fedt der er en ekstra af de her sider, os nu hvor jeg ikke kan komme ind på lolpix.se.

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ups kom lige til at svare til den forkerte:D

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)