Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til fiktiv produktion af metalstativ-konstruktion

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey.

Mit nyeste produktudviklingsprojekt er gået i gang, og jeg kan ikke sige mere hér, end at det bliver en forholdsvis nem stativ-konstruktion i et metal af en art. Jeg er endnu ikke kommet til skitseringsfasen, så jeg har ingen idé om hvordan den kommer til at se ud.

Det jeg søger her, er en eventuel producent for min konstruktion, der om nogle uger kan rådgive mig med budgettering og realisering af konstruktionen med henblik på "masseproduktion".

Jeg håber der er nogen derude der kan hjælpe.

/Simon

Tilmeldt 21. Apr 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du sige noget mere om størrelse og hvor stor masseproduktion der er tale om? Eller måske sende skitserne til hjalte@hansen.dk

 

/Anker Hansen - mere end 25-års erfaring som kleinsmed

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Du har gang i en del projekter herinde - Godt gået :o) Som jeg læser det mangler du uvildig rådgivning indenfor produktion og sourcing. Kontakt mig gerne på mail for en uforpligtende sparring omkring hvad det drejer sig om. Hvis det er "hemmeligt" underskriver jeg gerne en fortroligheds erklæring. Det skal ikke koste dig noget.

Hilsen Daniel

Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

 

Vi kan producere både i DK og Østeuropa (dog lidt længere leveringstid) til fornuftige penge.

Smid par tegninger så kigger vi på det.

Snakkes

Tilmeldt 3. Aug 11
Indlæg ialt: 8
Fra  Custom Machines China Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

Jeg bor og arbejder i Kina med maskinfremstilling og har derfor et stort netvaerk af leverandoerer som kan fremstille emner i en kvalitet som vi oensker den i DK.

Send  noget mere info eller tegninger paa nedenstaaende mail, saa vender jeg tilbage med mere info.

Mvh. Philip.

Mail: custommachineschina@yahoo.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Philip.

Fedt at du stiller dig til rådighed. Ærgerligt nok er jeg færdig med projektet. Men mon ikke der kommer flere af slagsen, og så ved jeg hvor jeg har dig :D TAK

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)