Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

dansk ´online business network´ for virksomheder og freelancer - gratis profil

Side 4 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

I give up....... manden er håbløs.. :P

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Feb 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kom med en gratis tilbud til brugerne.

Er jeg ikke her at tale om forretningspapirer.

Undskyld, jeg ikke har tid til det.
Jeg undskylder til alle!

Jeg tror, ​​jeg har snak om danskemarked.dk nok.

 


God påske til alle !

Mvh,

Kim

 

Online Netværk http://www.danskemarked.dk/

 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Kim

Nu skal du høre, hvad jeg tror (min subjektive opfattelse på baggrund af dine beskrivelser her i tråden og min læsning på din side):

Jeg tror, at du har taget munden for fuld, da du påstod, at I har patent på konceptet. Du er måske kommet til at benytte et begreb, som du ikke helt kendte omfanget af, eller måske har du bevidst forsøgt at tilføre ekstra værdi til jeres site ved at overdrive eller lyve.
Under alle omstændigheder er det en overtrædelse af markedsføringslovens §3 https://www.retsinformation.dk/forms/r0710.aspx?id=126479. Med mindre du kan dokumentere, at I rent faktisk har udtaget patent på konceptet.

Den slags markedsføring gør i sig selv, at jeg ikke ville røre projektet med en ildtang. Jeg synes det er ekstremt frastødende, og det får mig til at betvivle moralen og torværdigheden hos menneskene bag projektet.

Hvis du på længere sigt benytter denne form for markedsføring aktivt opsøgende - f.eks. ved telefonsalg - bør du nok tjekke de mulige konsekvenser hos de annoncehajer, som blev dømt for nylig.

Min vurdering af dit site er, at det ikke har nogen markedsføringsmæssig værdi, før det når op på en vis kritisk masse af brugere. Og selv da vil det kun have værdi, hvis brugerne rent faktisk er aktive på sitet.

For mit eget vedkommende kan jeg kun finde én funktion, som kunne være fordelagtig for mig.
I jeres betingelser skriver I, at ingen henvendelser via jeres interne mailsystem kan betragtes som spam. Altså kan jeg sende alle de uopfordrede beskeder til jeres brugere, som jeg har lyst til. Det kunne sagtens tænkes, at jeg kunne have gavn af dette.
Omvendt må jeg så selvfølgelig finde mig i at modtage uopfordrede salgsmails fra alle de andre.
Hvis jeres brugere fortrinsvis er købsinteresserede virksomheder - altså virksomheder, der er på konstant jagt efter ydelser, som de kan bruge deres overskydende penge på - så vil det være en fordel for en salgsorienteret virksomhed som min.
Hvis jeres brugere fortrinsvis er salgsorienterede - altså virksomheder, der ønsker at øge salget af ydelser og produkter - vil et system, hvor man sender gratis uopfordrede salgsbeskeder til hinanden først blive værdiløst og efterfølgende bryde sammen.

Under normale omstændigheder ville jeg ikke have skrevet ovenstående kritik, fordi den i bund og grund ikke er konstruktiv. Jeg ser nemlig ikke lige nogen løsning på, hvordan I kan omgå de problemer, jeg skitserer.
Så min eneste grund til at skrive er, at det irriterer mig, at du tilsyneladende markedsfører jer vildledende - ved at påstå, at jeres koncept er patenteret - og at du, hvis det modsatte er tilfældet, indtil nu har nægtet at dokumentere din påstand om patenteringen.

Så kære Kim.
Hvis du er kommet til at fortale dig - så indrøm det dog og kom videre med dit projekt. Jeg er næppe den eneste, der bliver irriteret over den slags, og det kan umuligt være gavnligt for dit projekt.

mvh Hans

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har rettet i indlæggets overskrift så det ikke er misledende og samtidig en krænkelse af 3. mands immaterielle rettigheder.

Det er på ingen måde at sammenligne med Facebook.

Køb ren argan olie her

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Feb 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans!

Med hensyn til annoncehajer danskemarked.dk er en registreret virksomhed, hjemmeside findes, og vi er mere end 75% open source.

Med hensyn til Patent og Varemærkestyrelsen www.dkpto.dk ( VR 2011 00460 )

Jeg håber, at nu, er alt hvad du behøver. ;)

Mvh,

Kim

Online Netværk http://www.danskemarked.dk/

 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Ib Nielsen:

Med hensyn til Patent og Varemærkestyrelsen www.dkpto.dk ( VR 2011 00460 )

Det er en varemærkeregistering. Det kan alle naturligvis søge om.

Der snakkes om patent, som er noget helt andet.

Der kan derudover sagtens være andre der i andre klasser kan registrere "Danske Marked - Loppemarkeder på Falster"

Din registrering er for mig at se for "bred" til at give nogen mening, men det er naturligvis jeres egen sag :)

Køb ren argan olie her

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Feb 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

tusind tak Jan !

Online Netværk http://www.danskemarked.dk/

 

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Ib Nielsen:

Hej Hans!

Med hensyn til annoncehajer danskemarked.dk er en registreret virksomhed, hjemmeside findes, og vi er mere end 75% open source.

Med hensyn til Patent og Varemærkestyrelsen www.dkpto.dk ( VR 2011 00460 )

Jeg håber, at nu, er alt hvad du behøver. ;)

Mvh,

Kim

Et varemærke og et patent er ikke det samme :)

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Feb 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan !

Det vigtigste er, at vi har noget at tilbyde gratis!

Som vi ikke kan finde meget i online B2B og B2C.

Jeg håber, at denne hjemmeside vil hjælpe mange mennesker til at promovere produkter/ydelser.

Mvh,

Kim

Online Netværk http://www.danskemarked.dk/

 

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Feb 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan!

Det vigtigste er, at vi har et gratis tilbud, vi alle mest outsource.
Jeg håber, at denne hjemmeside vil hjælpe mange mennesker til at promovere produkter/ydelser.

Tak til alle !

Online Netværk http://www.danskemarked.dk/

 

Side 4 ud af 6 (52 indlæg)