Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Får du lyst til at bestille din gulvafslibning hos os

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos :D

Jeg vil sætte stor pris på at få noget feedback på CJ Gulvservice

Jeg er ved at lægge billeder ind af vores arbejde og jeg arbejder på lidt mere tekst så det er på vej.

Ville også gerne vide hvad i syntes om logoet

Ser frem til en masse ris og måske lidt ros hehe

På forhånd tak Aminos 

Fra København
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er en super fin side :)

Der er hverken for meget eller for lidt. Måske skulle man kigge lidt på at få de rigtige proportioner på de billeder der kører på forsiden, så de ikke er klemt sammen :)

Fand forresten i slå-fejl, som du kan få rettet. Under "Arbejdsbetingelser" skriver i under "El" at det er "Kunden ansvar" i stedet for "Kundens ansvar". Lille detalje, men nu så jeg det, så kunne jeg ligeså godt nævne det :)

Skal du have lavet et anlæg til festival eller lign. begivenheder? www.canopysound.dk

Fra Kbh
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din feedback Viktor

Glad for du kan lide den

Stavefejlen er noteret :D

Fra Århus C
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

CJ

Lige som der er nævnt tidligere ser det ikke så godt ud med billedet når det sådan er "trukket" i forkerte proportioner. 

På startsiden hvor der er to billeder hvor der står "Vi tilbyder" og "kontakt os" er kontakt os stavet med lille K og Vi tilbyder med stort V. Måske skulle i ændre kontakt os til stort K også. Lille detalje:)

En ting jeg undrede mig over er når man klikker ind på en af fanerne er det som om hele siden loader igen, ment på den måde at i kører med samme "lange billede" header ligegyldig hvilken fane man trykker ind på, så virker det lidt underligt at hele siden loader igen, hvis i forstår. Det giver sådan et BLINK og det lange billede som skifter mellem lidt forskellige billeder starter forfra. 

Lige som billederne er lidt presset sammen, syntes jeg også logoet ser lidt sammenpresset ud. 

Ellers er den overskuelig og nem at navigere rundt i. Lidt mere tekst, måske evt. priser osv. så kører det:)

 

Mvh

Alexander

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med Alexander, det er underligt den henter siden på "ny" hver gang man tilgår en ny side, dette viser jeg slidehow i toppen også, der starter forfra hele tiden.

Ellers en flot side...:)

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian:
Jeg vil sætte stor pris på at få noget feedback på CJ Gulvservice

Jeg syntes jeres side virker noget "tom" det er ret forstyrrende element med det slideshow. Overordnet syntes jeg det er en ommer hvis i virkelig er seriøse fagfolk syntes jeg jeres side fortjener bedre en det i har nu. Så desværre nej jeg fik ikke lyst til at bestille.

Christian:
Ville også gerne vide hvad i syntes om logoet

Ideen er god nok men jeg syntes det er står meget klemt. jeg lagde faktisk slet ikke mærke til det.

Håber i kan bruge det til noget.

/allan

PS jeres logo i jeres signatur (her på Amino) kunne også trænge til en anden størrelse.

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey hey

Siden er ganske pæn, ser rigtig godt ud, er meget overskuelig. 

Vil give de andre ret at billederne er kæmpe minus. De er trukket ud så de ser mast ud. Det skal i have fikset.

Så har vi nogle småting som er ganske op til jer:

Hjemmesider med korte tekster udføres ret tit ligesom jeres. Men faktisk er menneskes øje let at forvirre når den skal følge en sætning fra den ene ende til den anden ende, Derfor benytter mange at lave to eller flere kolonner hvilket giver kunden nemmere ved at læse. Bare pas på at teksterne ikke er FOR korte hvis du benytter denne model for så bliver siden meget lille

Logoet er i sluppet for billigt afsted med synes jeg selv. Der kunne godt have været noget mere unikt. Det ser mast ud og er blot en font der er skubbet lidt sammen. Når det er sagt så er det bare min holdning, og det positive ved jeres logo er at det er nemt at arbejde med, kan nemt komme på firmabil, brevpapir osv. 

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Fra Kbh
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback folkens rart at få lidt andre øjne på end mine egne :D

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sjovt det første spørgsmål der stilles "Får du lyst til at bestille din gulvafslibning hos os", det jeg kigger efter når jeg leder efter sådanne et stykke arbejde, så er det en pris. Hvorfor skjule prisen? er det ikke muligt at give et cirka m2 pris ?????

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian.

Det er ikke mange måneder siden jeg jagtede en gulvsliber selv.

Min oplevelse:
1: Mange sider var useriøse, (Jeres ser fin ud indtil videre :)
Før efter billeder, gulvtyper i behandler, og hvordan i anbefaler dem behandlet info er vigtigt.
2: Der manglede priser på 9/10 af websider jeg fandt, (alle uden priser blev fravalgt straks!)
3: Jeg sendt en mail til firmaerne enten via email adresse eller deres "kontakt formular" (kun få svarede på disse henvendelser, dybt useriøst...
4: Jeg googlede de få som faktisk svarede, og valgte den med bedste karakter, så noget trustpilot, kundeudtalelse er guld værd.
5: Jeg valgte ikke den med bedst pris, men den som kom igennem ovenstående nåleøje :)

Har lige forsøgt samme omgang med vinduespudsere, men ak ak.. IKKE 1 ud af 10 svarede på min henvendelse, så mine vinduer er stadig pisse beskidte. :)

God aften her fra

Dbh Johnny

 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)