Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan nogen hjælpe mig med java :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej vi er et IT firma der har fået iden til noget nyt og temlig smart men jeg har brug for visse filer.

Her komme hvad den siger: Excetion in thread "main" java.lang.NumberFormatExcetion: For input string: "15"

1: java.lang.NumberFormatExcetion.forInputString<Unknown Source>

2: java.lang.Integer.parseInt<Unknown Source>

3: java.lang.Integer.parseInt<Unknown Source>

4: ab.do<Unknown Source>

5: ab.<init><Unknown Source>

6: server.main<Unknown Source>

Det er vidst såkaldte class files hvis nogen ved hvor vi kan skaffe dem så mange tak :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Thomas,

 

Umiddelart ser det ikke ud som om I mangler class filer (class filer er stumper af logisk grupperet oversat program kode, de samles i jar filer, som typisk kan eksekveres, eller køres i daglig tale). Til gengæld ser det ud, som om I stopper noget forkert ned i halsen på jeres program. NumberFormatException smides, når man forsøger at putte noget som ikke er et tal ind i en tal type.

 

Det er lidt svært at komme med en diagnose, med det stacktrace du levere. Er det iøvrigt hele stacktracet?

Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :
ja det er hele stacktracet det er lidt filer vi skal bruge til noget private server
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Så bliver du nødt til at uddybe hvad det er i forsøger at lave - ellers kan jeg ikke rigtig hjælpe jer. Alternativt kan du også sende en pm, så kan vi tage den derfra.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)