Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering; Workout.dk

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 16. Nov 05
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Jeg begyndt for et par år tilbage at træne - man bliver jo ikke yngre. For at få overblik over min træning ville jeg gerne have lidt statistik over hvordan det gik. Og som det endte med at blive et website

Jeg har nu brugt en del tid, på at få lavet websitet og er nået en milepæl, hvor sitet kan bruges - men stadig ikke er i mål. Men jeg er kommet i tvivl om konceptet holder.

Konceptet er, kort fortalt et site;

- hvor man kan registere hvad man har trænet

- se sin udvikling over tid

På længere sigt;

- planlægge sin træning (nye programmer, udskrivning af skema til udfyldelse)

- give mulighed for personlige trænere at bruge sitet som et redskab mellem dem og deres kunder. (de kan lave programmer for deres kunder, hvor kunderne kan taste ind, hvordan det går)

Da sitet er åbent kan jeg dog se at de få brugere der opretter en konto, ikke rigtig bruger sitet. 

Har I nogle idéer til hvad jeg kan gøre, for at få folk til at blive? Er der noget jeg gør forkert?

klikbart-link:  workout.dk

På forhånd tak,

 - dennis

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

Har du e.v.t. et link til dit site?

Fra København N
Tilmeldt 16. Nov 05
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis,

Det ser rigtig spændende ud. Det tror jeg sagtens kunne have potentiale. Kig eventuelt nærmere på trainingpeaks.com som jeg selv bruger. Det fungerer virkelig godt, og har også en mobil app, så man kan tjekke træningsprogram og notere der. 

Held og lykke!

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Mit umiddelbare indtryk var, siden er for bodybuildere og ikke for en menig amatør, som mig selv. Det ville afholde mig fra at benytte siden.

Held og Lykke...

Dbh Kristoffer

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Dennis

Nu har jeg tilmeldt mig dit site.

Er det korrekt forstået, at det "eneste" man kan, er at skrive blog indlæg på sitet?

Eller er det meningen der skal mere på?

 

Fra København N
Tilmeldt 16. Nov 05
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj,

Nej, jeg kender ikke traningpeaks.com - det er helt klart noget der skal undersøges nærmere. Tak for link :)

mvh

 Dennis

Fra København N
Tilmeldt 16. Nov 05
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer,

Er det pga baggrundsbilledet at du får det indtryk?

mvh

Dennis

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis,

Ja, gør det. Jeg tror ikke dit system behøver at være så stort som deres, men det er virkelig godt. 

Det giver mulighed for at min træner løbende kan lave mit træningsprogram, som jeg så tjekker derinde. Jeg får en mail hver dag med dagens træning og kan også tjekke det via en app. Samtidig kan jeg lave nogle post-træning kommentarer, hvis det fx er gået godt eller dårligt.

Der er vist både noget gratis adgang og noget man betaler for. Som træner kan du lave en profil og give adgang til de folk du træner. Jeg ved ikke hvad din vinkel er, men der skal nok være noget funktionalitet du kan bruge. 

Hvis du har spørgsmål til det, så skriv endelig til mig på nikolajastrup@gmail.com. Jeg har brugt det et godt stykke tid. 

Hold os opdateret med dit projekt:-)

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)