Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi er et nystartet I/S, som beskæftiger sig med design af t-shirts og salg af disse via vores egen webshop, som vi har bygget op omkring Prestashop (www.prestashop.com). Det er vigtigt for os, at vores webshop – ligesom produktet – er i høj kvalitet, og derfor kunne det være fint, hvis vi kunne lokke noget feedback ud af jer. Hvorvidt jeres feedback vedrører fx overskueligheden, konverteringsraten, funktionaliteten eller designet er for så vidt ligegyldigt – alt feedback er god feedback!

Kort om virksomheden:
Målgruppe: Danske mænd i alderen 16-25 år. De er primært studerende, og deres årlige indkomst er som regel under 150.000 kr. De er sociale, ’outgoing’ og ikke bange for at skille sig ud. Vores ’brand’ får en klar tilknytning til club- og DJ-miljøet, hvorfor målgruppen sædvanligvis også har en eller anden tilknytning hertil.
Prisniveau: 299-349 kr.

Webshoppen vil primært blive brugt til salg til privatkunder, men det kan ikke udelukkes, at den også vil delvist vil fungere som udstillingsvindue over for butikker, der kan have interesse i at sælge vores t-shirts.

Bemærk venligst, at vi endnu ikke har taget billeder af vores produkter, og det er derfor ikke de endelige/rigtige fotos, der er på siden. Media og info-siden er desuden heller ikke færdigbygget.

LINK: www.kolorful.dk/testroom/kolorful

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bunzo..

Rigtig flot hjemmeside, godt stillet op og overskuelig samt rene linier.

Dog vil jeg sige at Info siden forvirrede mig lidt, jeg havde regnet med information på produkterne eller virksomheden, i stedet sad jeg og kiggede på noget som mindede mest om et sitemap. Det samme gælder Media siden, men som du selv skriver er de 2 sider ikke færdige.

Ellers en meget pæn side.

 

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot webshop med fin dynamik og flot effekt ved "tilføj til kurv".

Synes måske webshoppen mangler et eller andet livligt som virkelig fanger min interesse for produktet.

Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Heps drenge. Tak for feedbacken!

@Andreas Seierup
Kan du uddybe 'livligt'? Det hjælper måske, når vi får smidt vores egne billeder i banneret på forsiden, men derudover - kan du så pege på noget konkret?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

titler og tags i billeder med ordret t-shirts i,derved findes i google billedet søgning bedre

mere frem med jeres CVR nummer det skaber troværdighed

kontakt siden god ide med en kontakt form derved lettere at kontakt jer.

Facebook knap står 26 mio ,det tvivler jeg på det virker ikke troværdigt på mig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes siden kommer fint til udtryk, når vi ser på produktoversigten og indkøbskurven...

Udover det synes jeg at menuen er lidt kedelig, den mangler lidt ekstra fokus så man ved den er der! Det ser ud som om i er bange for den og ikke helt ved hvad der skal være af menu punkter. Udover det er er baggrunden i mine øjne slet ikke kraftig nok.. Den er meget hvid og bør efter min smag til denne webshop komme bedre til udtryk i forhold til produkterne med et mørkere look. Dette er min personlige smag. I har mange hvide t-shirts (der kommer nok sorte og andre farver men lad os lege med de hvide som er på forsiden nu) på forsiden som med en hvid baggrund kan gå hen og blive kedelig. I bliver nødt til at skabe en kontrast for at fange fokus. jeg har selv når jeg handler tøj været rigtig inspireret af webshops som har store billeder i baggrunden (behøver ikke være utrolig skarpe, men lidt lyst/mørkt som skaber lidt look)

Forstår du hvad jeg mener? :)

Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes at det er overskueligt, kan godt lide det med et bilde frame over de produkterne.. 

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bunzo.

Meget stilfuld hjemmeside. Den falder ikke i min smag, men jeg er sikker på, at I rammer jeres målgruppe fint.

1) Dog vil selv unge knægte på 16-25 år have problemer med skriftstørrelser på 10px. Sæt den op til mindst 12px alle steder.

2) Og indkøbskurven - for dælen da!

Hvis man smider en vare i kurven og dernæst forvilder sig ud på forsiden igen, så vil man næsten hellere forsøge at finde en vildfaren Holger end sin Kolorful indkøbskurv. Indkøbskurven går jo næsten i et med baggrunden.

Og med mindre I også laver "1 vare - 280 kroner" til et link, så skal man desuden have lup for at ramme kurven med et museklik :o)

3) Kontaktsiden - Er "Big boss & Partner" blot dummy tekst? - Jeg har fuld forståelse for, at man internt i butikken kører med ekstra spas og høj cigarføring, men jeg har måske en idé om, at der (også) i jeres målgruppe vil være større sympati for en lidt mere udmyg fremtoning. Men måske er jeg bare ikke hip nok til at forstå, hvordan jeres målgruppe tænker.

Uanset hvad, så bør I dog overveje at smide et telefonnummer og en mail adresse om på forsiden.

Mvh Troels.

 

Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det, Andreas! Point taken!

@Troels Kjems
Dine forslag er taget til efterretning - og ja, "Big boss & Partner" er bare dummytekst ;o). Jeg tror, du har ret i, at de fleste målgrupper påskønner ydmyghed.

Jeg takker for den foreløbige feedback! 

Fra Århus
Tilmeldt 25. Apr 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bunzo,

Jeg er ikke fyr - og heller ikke mellem 16-25 år, men jeg forstod ikke de 4 billeder der skiftede på forsiden. De er så store og markante, så jeg regner med at de har en vigtig pointe men den fangede jeg desværre ikke.

Jeg er lige som mange andre også glad for den måde produktet ryger over i kurven på - det er lækkert at se på.

Jeg fokuserede ellers lidt på købsprocessen, da det ofter er dér folk bliver frustrerede og smutter igen. Og nogle ting jeg ville kigge på hvis jeg var dig:

 - Sæt verification på diverse felter - jeg har lige udyldt skemaet med ren skrammel, og ud over at den ikke ville acceptere to bogstaver som mit postnummer, så brokkede den sig ikke over noget.

 - Jeg valgte Guadeloupe, hvilket ikke var noget problem før jeg fandt ud af at I ikke havde en leveringsform der kunne sende derhen. I kan vel lige så godt lave det modsat - altså lade være med at have de lande med på listen, som I alligevel ikke kan levere til. Hvis man sidder i udlandet er lande-rullegardinet noget af det første man tjekker - og  jeg ville blive rimeligt frustreret over først at få ideen om at I godt kan levere til Guadeloupe, og så først efter at have udfyldt det hele  finder ud af at det kan I ikke alligevel.

Held og lykke med projektet!

Nina

 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)