Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Synes I at denne idé er go' ?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu udtaler jeg mig som potentiel kunde.

Jeg er kvinde, single og ved også hvilken ende, der er den farlige på en boremaskine, men lige netop TV vil jeg ikke turde at gå i gang med selv. Det vil koste en farlig masse hvis det ryger på gulvet. :-( Derfor vil jeg også forvente at du har en forsikring i sådan et tilfælde?

Og så ville jeg blive ovenud ellevild, hvis du sørgede for at ledninger og den slags blev pakket væk, så det ser "pænt" ud. Det kan vi kvinder jo godt li'. ;-) Kunne du endda gøre det "billigt", så ville jeg ikke vente på at min far kom forbi.

/S 

Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ideen er jo netop, at det skal være forholdsvis billigt, så man ikke " gider " trænge sig på, hos en bekendt, for at få boret, og ud og købe beslag, kabelbakker etc..

Og self. vil der være en forsikring, HVIS ( 7 - 9 - 13 ) der skulle ske noget.
Der vil jo også være mulighed for optimering, i form af, at hvis kunden har et anlæg, så få sat det til ens TV osv osv..
Samt kalibrering af div. TV skærme.

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Sakana:
Jeg er kvinde, single og ved også hvilken ende, der er den farlige på en boremaskine

Begge ender er farlige! Både den roterende og den anden som er strømførende. Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

God ide, men jeg tænker bare at når kunderne har købt en fladskærm, så vil have den sat op hurtigst muligt, og helst dagen før de har købt den. For at kunne drive en virksomhed skal i helst have kalenderen booket ud, og kan i så komme hurtig nok ud til kunderne?

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 07:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Dommeren:
Begge ender er farlige! Både den roterende og den anden som er strømførende.

Min boremaskine har et batteri. *G*

/S

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)