Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem vil DU gerne møde?

Side 14 ud af 15 (147 indlæg)
Tilmeldt 17. Jun 06
Indlæg ialt: 70
Fra  StrongMind Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Nu skal jeg jo forholde mig ganske neutral qua mit daglige virke med speakere, men efter at have læst denne tråd igennem foreslår jeg disse navne, som vil gøre en forskel for Aminoerne:

Jesper kasi Nielsen - han er den hotteste speaker lige nu sammen med Chris MacDonald og en mega dedikeret iværksætter. Det er stadig meget eksklusivt at overvære et foredrag med Jesper

Christina Hembo - en af de få kvindelige iværksættere der har skabt noget stort.

Bubber - fordi hans indstilling til livet og udfordringer er noget enhver iværksætter kan lære noget af: Positivitet og livskvalitet.

Thorkild Thyrring: Fordi han bare er så anti-jantelov og så gennemført autentisk og spændende at høre på. Vind eller forsvind!

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

En smule farvet, men...

Paul Boag (boagworld.com): Stifter/direktør af HeadScape, skarp forretningssans, god entertainer/taler og dygtig 'håndværker'. Få ham til at snakke om iværksætteri - og jeg er sikker på at han fanger alle. Og så er han jo bare en tur med Ryan Air væk.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig og høre Martin Thorborg og Jesper "kasi" Nielsen... 

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jimi Hove:

Blachmann har improviseret. Noget der er ret almindeligt i de jazzmiljøer han kommer fra. Også noget man kan bruge hvis man vil bevæge sig udover det standard manuskript man fyrer af i hovedet på folk alle de steder man møder op, og så indkasserer ved kasse 1.

Jeg vil også foretrække en improvisation frem for et standardmanuskript. Men allerhelst vil jeg høre et foredrag, hvor foredragsholderen har forberedt sig specifik til den målgruppe, han skal tale til.

Jimi Hove:

Jeg synes det er ret upassende at gøre nar af en konkurrent i foredragsholderbranchen, blot fordi man ikke forstår, og skal " koncentrere sig dybt ".

Han er bestemt ikke min konkurrent, hvis det er det, du mener. Han sælger på ingen måde den samme vare som mig. Ellers vil jeg give dig helt ret i, at det ikke er hensigtsmæssigt at skrive sådan. Og den feedback jeg nævner, var fra tilhørerne og ikke min egen. Det kunne jeg selvfølgelig godt have præciseret.

Jimi Hove:

Hvis Thomas ikke fungerer til at holde foredrag, skal folk nok selv finde ud af det. Det meget simpelt :-)

Undskyld den lidt hårde tone

Jeg synes nu ikke, at det er en hård tone, så bliv du bare hårdere :-) Men hvis folk altid bare selv skal finde ud af, om folk er gode eller ej, så behøver vi jo ikke komme med ønsker til foredragsholderne. Så er det jo hip som hap, hvem der kommer på.

Jeg så, at TB var ønsket, og så ville jeg hjælpe arrangørerne og andre ved at komme med den oplevelse jeg og mange, mange andre havde haft for at hjælpe dem med at træffe et valg. Jeg håber da, at de bestemt tager andres mening udover min til overvejelse.

Bedste hilsener

Tommy

Hej med dig :-)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

@Tommy

Helt i orden :-)

Nu har Blachmann så holdt foredrag i 2 år , om alt andet end musik, i X Factor, og efter at dømme på den demand der var på ham, da han holdt fri i et år, så er der rigtig mange der godt kan lide at høre på ham.

Jeg har nu aldrig forstået dem der synes han er kompliceret at høre på. Det ret lige ud af posen synes jeg.

Nå, men det skulle ikke være en diskussion om ham :-)

Og jeg har også fremsat mine forslag tidligere i tråden

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jimi Hove:

Nu har Blachmann så holdt foredrag i 2 år , om alt andet end musik, i X Factor, og efter at dømme på den demand der var på ham, da han holdt fri i et år, så er der rigtig mange der godt kan lide at høre på ham.

Jeg har nu aldrig forstået dem der synes han er kompliceret at høre på. Det ret lige ud af posen synes jeg

Lige et sidste ord fra mig  i denne tråd, for når man føler sig klogere, bør man korrigere sig selv. Da jeg havde lagt mig i sengen igår, kom jeg i tanke om, at det faktisk er tre år siden, jeg har hørt ham. Det beretter mig således ikke til at udtale mig overhovedet om hans evner, da der kan jo være sket alverden på tre år. Det er der i hvert fald for mig selv.

Så tag ikke mine tidligere ord med et gran salt - tag dem med en 40 fods container salt :-)

Og så ikke mere fra mig i denne omgang :-)

Hej med dig :-)

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Meik Jessen:
B.S. Christiansen ville faktisk være super, han rigtig god foredragsholder, og har en spændende iværksætter historie.

Det ville være Genialt hvis en Som B.S. kom!

Jeg ku også selv godt tænke mig sådan nogle som:

Mærsk (Måske er han for gammel men alligevel!)

Lars Tvede

Martin Thorborg (Helt klart fordi han har været et idol for livet)

 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:
Martin Thorborg (Helt klart fordi han har været et idol for livet)

Nu foreslår du Martin som taler på Aminotastic - men det er han jo allerede ;-)

http://www.aminotastic.dk/

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad med Soulaima Gourani? Hun er efter min mening Aminos bedste ekspertblogger og én af DKs bedste foredragsholdere.

Hej med dig :-)

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy Krabbe:

Hvad med Soulaima Gourani? Hun er efter min mening Aminos bedste ekspertblogger og én af DKs bedste foredragsholdere.

Det kan jeg kun tilslutte mig. Jeg har hørt hende en gang før omkring emnet Networking, og hun er super inspirerende.

mvh

Jan

Side 14 ud af 15 (147 indlæg)