Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem vil DU gerne møde?

Side 7 ud af 15 (147 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Larry Page og Sergey Brin  !  

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 07:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan være, at der snart skulle afsløres hvilket budget, der er :-)

For mange af forslagene (de amerikanske) ligger vel på et honorar mellem 500.000-2.000.000 kr. og jeg tvivler på, at det er realistisk - medmindre billletten bliver heftig.

Dbh

Tommy

Hej med dig :-)

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Åradsson - een af personerne bag "Boliga".

//Kristine

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg trænger bare til et eller andet Crazy. Det er lige meget hvem det er Big Smile

Et eller andet vi ikke har hørt før, og helst ikke en ligth-kopi af en kendt amerikanerBig Smile

Tilmeldt 5. May 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Mange synes salg er en udfordring: Jesper Winther, Connection Management har jeg lige hørt.
Jeg kan aldrig få for mange skub i retning af salg!

Steen Tramholt - hørte jeg ikke på VÆKSDAGENS arrangement - men har hørt rigtig godt om ham.

og er der nogle kvindelige iværksættere der har gjort det godt :-) Så er det jo altid godt at have rollemodeller!

I øvrigt synes jeg det er en rigtig god ide at spørge deltagerne!

Da jeg startede virksomhed "vandt" jeg en 1/2 times sparring hos Martin Thorborg - det var jeg rigtig glad for - så fortsæt endelige disse personlige sparringer.

Jeg stiller også gerne op til en sådan 1:1 session - da jeg samtidig med at jeg er iværksætter er uddannet coach og synes jeg har megeg at byde ind med efter 3 år. Er med i en nætværksgruppe "Kvinder kan" under Væksthuset - et rigtig godt projekt.

Jeg har et en virksomhed der arrangerer konferencer - så hvis I ønsker hjælp til registrering, apps med program, SMS service - så er vi lige her! Vi står bla. for registreringen til HR-messen.

Mange hilsner og ha' en god dag!
Mette Fisker
ConferenceCare - www.conferencecare.dk
Mobil 30 38 73 33

 

Fra København
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

men det vil være alle pengene værd ;)    ellers så prøv med Bo Bech.

Fra Dongguan, Guangdong, China
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Den kære Ole Henriksen, selvfølgelig Big Smile

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

CCare:

Hej

Mange synes salg er en udfordring: Jesper Winther, Connection Management har jeg lige hørt.
Jeg kan aldrig få for mange skub i retning af salg!

Steen Tramholt - hørte jeg ikke på VÆKSDAGENS arrangement - men har hørt rigtig godt om ham.

og er der nogle kvindelige iværksættere der har gjort det godt :-) Så er det jo altid godt at have rollemodeller!

I øvrigt synes jeg det er en rigtig god ide at spørge deltagerne!

Da jeg startede virksomhed "vandt" jeg en 1/2 times sparring hos Martin Thorborg - det var jeg rigtig glad for - så fortsæt endelige disse personlige sparringer.

Jeg stiller også gerne op til en sådan 1:1 session - da jeg samtidig med at jeg er iværksætter er uddannet coach og synes jeg har megeg at byde ind med efter 3 år. Er med i en nætværksgruppe "Kvinder kan" under Væksthuset - et rigtig godt projekt.

Jeg har et en virksomhed der arrangerer konferencer - så hvis I ønsker hjælp til registrering, apps med program, SMS service - så er vi lige her! Vi står bla. for registreringen til HR-messen.

Mange hilsner og ha' en god dag!
Mette Fisker
ConferenceCare - www.conferencecare.dk
Mobil 30 38 73 33

 

½ time med Thorborg , Det gad jeg satme godt .. :)

Fra Århus
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 65
Fra  Filmskole for Selvstændige Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Må jeg foreslå Morten Nissen Nielsen. Stifter af Ejendomsavisen, tidligere direktør for Nyhedsavisen og idag CEO for Ingen C02

Mikael Johnsen

Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 16
Fra  La Mimosa Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg

Janus Friis

 

Side 7 ud af 15 (147 indlæg)