Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du være min fiktive producent af det produkt jeg er igang med at udvikle som afgangsprojekt?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg søger en producent, der vil hjælpe mig med mit afgangsprojekt.

Jeg ved endnu ikke hvordan produktet skal se ud og hvilke materialer det skal laves i, da jeg stadig er i registreringsfasen, men hvis du/I er interesserede i at høre nærmere om hvad projektet er, kan du/I skrive en besked til mig eller svare her.

Jeg skal i min rapport lave et afsnit om produktionen af produktet, og da jeg ikke har erfaring inden for faget, håber jeg på at finde en producent, der kan guide mig lidt og indgå som "fiktiv" producent i min rapport.

Desuden ville det pynte meget at få lavet en prototype af produktet til eksamen, så det håber jeg måske kan blive muligt.

Skriv til mig :-)

/Simon
Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon..

Jeg kan ikke producere noget for dig, men kunne godt tænke mig at høre nærmere om projektet hvis det er muligt.? Og hvis det er inden for en bestemt branche er det muligt at jeg kan sætte dig i kontakt med en producent.

Mvh.

Alexander M. Andersen

"Mit eneste problem er at jeg ser muligheder over alt, det er hektisk..... Nej det er faktisk også en mulighed"

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan læse mig til, at du også er lidt af en idéudvikler Alexander. Fedt nok.

Jeg er igang med at udvikle en rollatorholder til el-scootere, så man kan tage rollatoren med på scooteren.

Sådan en er lavet, men ikke den jeg er i gang med.

/Simon
Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige på det felt kender jeg umiddelbart ikke nogen..

 

Men du er meget velkommen til at skrive en PM til mig, for jeg kunne godt tænke mig at se om jeg kan komme med nogle forslag eller idéer til dig. det lyder som en fed idé som jeg lige forestiller mig det, men er ikke helt sikker på at jeg forstår :P

Alexander M. Andersen 

"Mit eneste problem er at jeg ser muligheder over alt, det er hektisk..... Nej det er faktisk også en mulighed"

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)