Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu bliver hun udvist og jeg er rasende!!!

Side 5 ud af 6 (58 indlæg)
Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der har det direkte link til den udsendelse ???


Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Og af en eller anden årsag har TV2 valgt ikke at offentliggøre nyhederne fra i går kl 21 på deres hjemmeside, selvom de ellers skriver, at man der har adgang til alle udsendelser sendt i de seneste 24 timer ganske gratis.   

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 09-03-2007 23:29:54 Forfatter: Mikkel deMib Det må vist være årets rekord i udenomssnak Jens Vibjerg kommer med i det efterfølgende interview! Han forsøger krampagtigt at sige ''nej'' til nogle af de spørgsmål han får, selvom det er det rette svar (hans spindokter har nok fortalt ham at man aldrig skal sige nej - det virker så negativt).

Det ser ikke ud til at der er megen politisk opbakning til at sikre et firma som SpamFighter de nødvendige rammer for at kunne drive virksomheden optimalt. Det logiske skridt er jo så bare at at flytte selskabet til Delaware, lave en lille filial i Danmark, og så i øvrigt lægge alt overskud og fremtid i udlandet. Men det er sindssygt at det skulle være nødvendigt.

Jeg fatter overhovedet ikke logikken i at jage gode folk ud af landet - folk som ovenikøbet kan forsørge sig selv. Vi skal da ikke jage gode folk væk - vi skal tiltrække dem!


Ja han var da en "sjov" fætter ;-)
Vi mangler arbejdskraft i Danmark, vi føder for få børn, vi vil gerne eksportere mere, vi vil gerne støtte vækstiværksættere, men vi vil ikke have en 23 årig kvinde der har lært sig dansk, har en dansk kæreste, har danske bedsteforældre, har mere end 40 år tilbage på arbejdsmarkedet, som har en universitetsuddannelse fra et af USA'' bedste business Universities, som gør alt for at integrere sig på bedste vis og som vi i SPAMfighter har sindssygt meget brug for til at øge vores eksport til USA.

Ja jeg fatter sgu ærligt talt ikke hvad nogle mennesker i dette land har gang i..

Dbh Martin
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :
> Ja jeg fatter sgu ærligt talt ikke hvad nogle mennesker i dette land har gang i..

Problemet er jo, at folk har stemt på dem - og ved næste valg, vil selvsamme politikere naturligvis påstå at de gør alt hvad de kan for iværksætterne, og så stemmer folk på dem igen. Og hvis du så smidder denne sag i hovedet på dem, under valgkampen, vil deres svar naturligvis blive, at der kan være enkeltstående "smuttere" - men generelt behandles iværksættere fantastisk. Mundlort og spin!

Og så er vi tilbage til det same klassiske problem med mange politikere: De gør ikke det de siger de gør. Tale og handling har meget lidt med hinanden at gøre.

Nogle gange kunne man godt ønske sig, at det var muligt for befolkningen at stemme en politiker ud med et mistillidsvotum, når de gør det modsatte af det de påstår de vil gøre.
Tilmeldt 27. Feb 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra UK
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Min hustru var igennem det samme. Hun er fra Kina og er nu iværksætter, men da jeg mødte hende var hun Country Manager hos Danware, hvor hun stod for det Kinesisk talende marked. Hun blev smidt ud af DK for nogle år siden (før vi var gift), men to dage efter heftig medieomtale, Nyhederne, TVavisen, 2 helsider i EB og Computerworld (http://www.computerworld.dk/art/16502?cid=4&q=gouli&sm=search&a=cid&i=4&o=0&pos=1) fik vi et brev fra Bertel og Co om at hun jo nok alligevel var en nøglemedarbejder, og hun fik lov til at blive. Mon ikke du også får et lignende brev...

 

Men nej, jeg forstår det ikke, hun hentede millioner hjem i salg til Danware, hun har aldrig bedt om en krone af DK og har opført sig ordentligt. Det sjoveste var næsten at da vi blev gift måtte jeg betale et depositum på 50k. Jeg spurgte om jeg kunne få dem ind på en millionærkonto :)

 


Nu er vi flyttet til UK, herover er det hele noget nemmere..."kan" man noget her, er man mere end velkommen.


 

:)

d.

www.onapp.com

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 18-03-2007 11:40:16 Forfatter: Ditlev
Min hustru var igennem det samme. Hun er fra Kina og er nu iværksætter, men da jeg mødte hende var hun Country Manager hos Danware, hvor hun stod for det Kinesisk talende marked. Hun blev smidt ud af DK for nogle år siden (før vi var gift), men to dage efter heftig medieomtale, Nyhederne, TVavisen, 2 helsider i EB og Computerworld (http://www.computerworld.dk/art/16502?cid=4&q=gouli&sm=search&a=cid&i=4&o=0&pos=1) fik vi et brev fra Bertel og Co om at hun jo nok alligevel var en nøglemedarbejder, og hun fik lov til at blive. Mon ikke du også får et lignende brev...


Men nej, jeg forstår det ikke, hun hentede millioner hjem i salg til Danware, hun har aldrig bedt om en krone af DK og har opført sig ordentligt. Det sjoveste var næsten at da vi blev gift måtte jeg betale et depositum på 50k. Jeg spurgte om jeg kunne få dem ind på en millionærkonto :)



Nu er vi flyttet til UK, herover er det hele noget nemmere...''kan'' man noget her, er man mere end velkommen.



:)

d.



Vi har ikke fået noget brev, men vi anker sagen igen. De ender nok med at vi for fremtiden ansætter folk på vores kontor i USA og så må Danmark se langt efter den skatteindtægt. Og nå vi nu er ved det, så kan vi jo også lige så godt lade en stor del af vores omsætning blive der også..
Tillykke med ingenting Danmark...

Dbh Martin
Tilmeldt 5. May 05
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 5 ud af 6 (58 indlæg)