Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sudoku på færøsk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer

Vi har lige lagt en Sudoku generator på vores færøske portal. Er der nogen her inde der kan li'' Sudoku? Måske i kan fortælle om det er godt nok

Lidt oversættelse:
Rætt? = Rigtigt?
Goym spæl = Gem spil
Heinta goymt spæl = Hent gemt spil
Byrja umaftur = Start forfra
Byrja nýtt spæl = Start nyt spil

Spillet kan findes på www.knassi.net/sudoku

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niklái

 
Det kan jeg. Det "spil" jeg prøvede fungerede godt nok. Nu ved jeg jo ikke om muligheden er der, men kan der vælges sværhedsgrad. Den var ret let den jeg prøvede, og man skal ikke have lavet mange før man er klar til flere udfordringer.
 
Hilsen Lene

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lene

Vi har endnu ikke lavet det sådan at man kan vælge sværhedsgrad, men hvis man vælger "Byrja nýtt spæl" nogle gange, kommer der nok enkelte svære ind imellem. Det er tilfældigt hvor svære de er.

Vi vil udvikle en ny Soduku platform fra grunden af senere, og der vil man kunne vælge sværhedsgrad

Tak fordi du afprøvede spillet

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Spæl liðugt

Det fungerer da meget fint.

Jeg havde lidt svært ved at forstå reglerne - måske skulle du skrive dem på dansk?

Jeg savner en bedre belønning end "Tillykke, du har løst spillet", hvis jeg skal komme igen.

Kunne der ske noget sjovt?

Kunne jeg få sværhedsgraden at vide og så få en "karakter"?

Måske kunne jeg komme på dagens hi-score liste, hvis jeg logger ind og melder mig til at modtage jeres nyhedsbrev?

 
mvh Hans
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Der kommer en dansk version på den danske Knassi når den kommer op at køre, og vi arbejder med noget highscore også

Oversættlese af reglerne:
Indsæt tal fra 1 til 9 i de tomme felter. Hver række og kolonne skal indeholde et af hvert tal. Det samme er gældende for 3x3 kasserne.

Sådan

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Kunne I måske linke til Wikipedias Sudoku-side som et supplement til reglerne? :)

En ting jeg har savnet i ALLE de online Sudoku-spil jeg har fundet er muligheden for notater. Når jeg spiller "på papir", laver jeg prikker, når jeg finder ud af, at et tal kun har to mulige placeringer. En prik i øverste venstre hjørne af feltet indikerer, at der kan være et 1-tal, en prik i midten i toppen indikerer et 2-tal osv. Det er en meget stor hjælp når Sudoku''erne bliver tilpas svære, men som sagt har jeg aldrig fundet nogen online spil med den mulighed. Det er en måde hvorpå I kan differentiere jer ganske kraftigt fra alle de andre Sudoku-sider. :)
Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Super.

High score på tiden, ville være noget, der kunne få mange af os konkurrenc mennesker til at hænge ud på siden.
 
Jeg kan godt lide, at man kan skrive mere end et tal i felterne, så man kan ikke behøves og notere ved siden af.
 
Mvh.
Martin
 
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)