Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb/leje af webshop

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 13. Jan 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg skal vel stadig indsende mit årsregnskab som jeg har skrevet slutter 31-12-2007?

 

Og alt det med moms skal jeg nok finde ud - han gjorde mig bare i tvivl om jeg gjorde det mest fornuftige hvilket jeg selv mener jeg var igang med.

 

Mht til import - jeg har ikke råd til det store varelager i første omgang, og er derfor afhængig af jeg kan få min vare hurtigts mulig til distribution, så hvordan skal jeg ordne toldafgift?

 

Jeg har ikke importeret før så hvordan foregår de i praksis?

 

 

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror måske det er en god ide at tage et møde med dit lokale skattekontor eller spørge i det rigtige forum her på Amino, jeg har ikke importeret materielle ting til landet så jeg kan ikke svare dig.

Mht. årsregnskab så gælder det for enkeltmandsvirksomheder at der kun skal indberettes dit under eller overskud og der er ikke længere pligt til at indsende dit årsregnskab (du skal stadig lave din selvangivelse) - men som så mener jeg reglerne er sådan, ring til skat og spørg, det plejer at være flinke :)

Tilmeldt 13. Jan 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil lige prøve at spørge i Import forummet inden jeg kaster mig forvirret ud i det :-)

 

Tak for svar!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)