Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Yes - jeg skal være journalist

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Man skal aldrig, opgive noget i denne verden! Bare giv den gas! Yes

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nu kan jeg desværre ikke fjerne 'næsten' fra overskriften, men drømmen bliver til virkelighed den 1. september 2011. Jeg kom nemlig flot gennem det tredje nåleøje og kan nu se frem til to fantastiske år på skolebænken, samt et år i praktik.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tillykke med det Ulrik ;)

BZR:
Nu kan jeg desværre ikke fjerne 'næsten' fra overskriften,

Det er hermed gjort ;)

/allan

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

BZR:

På Danmarks Journalisthøjskole skal du have 24 ud af 50 rigtige. Deroppe mener jeg, at du er helt ude, hvis du dumper bare én af delopgaverne. 

De fire opgaver er:

1) Videnstest
2) Sprog/kommatest
3) Referatopgave
4) Analyseopgave 

Er det noget nyt de er startet på? Jeg mener at der er fejl i 50% af de artikler man læser online :) Men tillykke da.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Stort tillykke med det Ulrik!

Det er velfortjent efter den store indsats, som du har lagt for dagen, mens du samtidig har måttet kæmpe med diverse fejl i prøverne m.m.

Held og lykke :-)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er det fedt, at du bare går efter din drøm.

Jeg har selv for 25 år siden dumpet optagelsesprøven til journalisthøjskolen. Vi var vist 900, der kæmpede om 125 pladser, så vidt jeg husker.
Jeg dumpede på den samme finte som langt de fleste. Vi skulle skrive historien til et billede, af Dronning Margrethe, der vinkede til nogle gamle damer. Jeg var gymnasieskolet og lavede en rigtig flot stil til et sted mellem 11 og 13, der med saglige argumenter i alle retninger diskuterede kongehusets eksistensberettigelse. Ved den efterfølgende frokost sad vi ved runde borde med 10 ved hver. Af de 10 ved mit bord havde 9 skrevet præcis den samme historie som mig, mens én havde skrevet en artikel til Se og Hør om den gang Dronningen var i Sønder Bøvelse og mødte Olga, der har en komplet samling af juleplatter.
Gæt selv, hvem der kom ind...

Når nu du kommer godt i gang, vil du så ikke love mig jævnligt at standse op og kigge på dig selv og se efter, om du ver ved at blive til én af de selvfede journalister, der tror, at der findes en underliggende sandhed, og at de selv er den eneste i hele verden, der har gennemskuet den. Den slags kan godt nok skrive nogle fantastiske historier, men de er utålelige at være sammen med.

God vind

Hans

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er rigtig flot :-) Når folk, ligemeget hvad, jagter det som de brænder for kan man ikke andet end at respektere det og være glade på deres vegne!! Jeg ønsker dig i hvert fald alt godt i løbet af din uddannelse og efter den! Jeg glæder mig til at læse dine værker hvor du nu end ender, det tror jeg også selv du gør på en måde, he he! :-)

Ha' det godt!

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hans Stokholm Kjer:
om du ver ved at blive til én af de selvfede journalister, der tror, at der findes en underliggende sandhed, og at de selv er den eneste i hele verden, der har gennemskuet den. Den slags kan godt nok skrive nogle fantastiske historier, men de er utålelige at være sammen med.

Yes

WinkHåber så at tekstforfater har taget ved lære og ikke hopper med på samme "vogn". Synes tekstforfatter branchen har en tendens til også, at synes de er verdens guder for alle, og kunn disse har de store sandheder.

Jeg tror "mange" også "nyder" at læse "almindelige" tekster og spekulerer ikke så meget på om der nu er komma fejl eller nogle andre "ubetydeligheder".

WinkLad ikke altid "eksperterne"  herske.

Idag hører vi bl.a. om 2 ud af 3 regnskaber har fejl udarbejdet af revisorer.

Ser vi efterhånden ikke, at det "perfekte" ikke er så perfekt i virkeligheden ?

Var det ikke smagsdommerne Fogh ville bekæmpe ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :

super tillykke med det , det er bare super super super godt klaret

det er simpelthen så super dejligt at se din glæde i tråden , et super tillykke med at du er kommet ind

super så bliver du måske en journalist og amino.dk bruger man kan skrive til og du sætter nogle super artikler om vores iværksættere ideer

jeg synes det er super duper flot at se de super gode artikler du skriver , de er simpelthen super gode og virkelige flot skrevet og velskrevet og professionelt i harmoni og flot se på og super pæne ord og for det er super godt det hele

husk da du super godt du kom ind , er jeg sikker på du klare den super godt , for en ting er sikker du er super dygtige for du klaret prøverne og det er super flot at se og jeg ønsker dig super meget tillykke med det

jeg ser frem til nogle super gode indlæg for du er super god og jeg har kun se set super gode indlæg fra dig af da du er super dygtige til dit arbejde

til sideste ønsker jeg dig super tillykke med at komme i på journalist højskolen

jeg ønsker du får 2 super gode år

jeg ønsker du får efterfølgende nogle super gode jobs for jeg ved du får nogle super gode karakt



poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Stort tillykke! Der er hårdt brug for Aminoer i branchen :-)

Hej med dig :-)

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)