Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Emballage til simpelt produkt?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i den situation hvor jeg er ved at skulle shippe mit første egentlige fysiske produkt. Jeg har fået lavet produktet, som består af:

  • Produkt lavet at træ og andet. Det er 60-100cm langt og har en diameter på maks. 2 centimeter.
  • En væske på minimum 2.5L

Det skal jeg være i stand til at pakke ned i en æske og sende med Post Danmark. I første omgang vil jeg bestille 30x emballage hjem til produktet, da jeg lige vil se om produktet sælger før jeg virkelig går i gang. 

Så det jeg efterspørger i denne tråd:

  • Hvor skaffer man meget billige væskebeholdere som er tynde men høje, hvori der kan være minimum 2.5L i?
  • Hvor skaffer man paprør som kan have både mit lange træ produkt + væskebeholderne i?
  • Hvordan gør man på kort sagt og på lang sigt? På kort sigt skal jeg bare have mine 30x emballage billigst muligt, men hvis du har et styktal på 500-5000+ - hvad gør man så?

Jeg har søgt lidt på nettet, men det er både dyrt og jeg er i tvivl om jeg mangler et-eller-andet.

Har du / kender du et emballage firma, fyr løs!

Thanks :)

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Væskebeholdere i 2,5 liters størrelse er normalt dunke, det bliver nok nær umuligt at finde standard beholder som er lang og  tyndt med et indhold på 2,5 Liter. hvad krav er der til væske emballagen?  

Hvad er det iøvrigt for en væske, har du overvejet om der kan være tale om farligt gods mht. fragt.

Paprør kan du købe her:

www.joma-pack.dk

www.papror.com

http://www.msv-denmark.dk/site/298/papror-kantlister.aspx

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Væsker:
Du har nok ret i en special lavet høj og tynd er umulig. Hvilken type væskebeholder tænker du på? Hvordan finder man dem til dette formål og ikke "privat person drikkedunke"? :-)

Paprør:
Thanks!

Fragt:
Yep - Jeg har styr på det! Tak fordi du minder mig om det! ;-) 

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars:

Væsker:
Du har nok ret i en special lavet høj og tynd er umulig. Hvilken type væskebeholder tænker du på? Hvordan finder man dem til dette formål og ikke "privat person drikkedunke"? :-)

Når du ikke vil nævne hvad det er for en væske er det jo svært at hjælpe dig videre, da væsken jo kan have stor betydning for materialevalget.

Der findes et stort udvalg af  emballage firmer, men det du søger skal nu nok specialfremstilles.

 

Ravn

 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars:

Væsker:
Du har nok ret i en special lavet høj og tynd er umulig. Hvilken type væskebeholder tænker du på? Hvordan finder man dem til dette formål og ikke "privat person drikkedunke"? :-)

Når du ikke vil nævne hvad det er for en væske er det jo svært at hjælpe dig videre, da væsken jo kan have stor betydning for materialevalget.

Der findes et stort udvalg af  emballage firmer, men det du søger skal nu nok specialfremstilles.

 

Ravn

 

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ah - det er et produkt som ikke indeholder noget skarpt. Det er maksimalt lokalirriterende. Det kunne opbevares i næsten hvad som helst! :-)

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
Jeg synes at du istedet for et papror skal anvende et metalror og putte vaesken i roret og dit objekt "pakkes ind i et plastikror" smider du ned i vaesken maaske skal der et par gummiringe ned for at holde holde det inderste ror centreret.
Preben
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :

man kunne tappe vædsken i en kraftig lang slank plastpose, så den i højde matcher pinden.

det ville faktisk gå hen og blive lidt fancy.

herefter kan det hele sendes i et paprør.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars:

Ah - det er et produkt som ikke indeholder noget skarpt. Det er maksimalt lokalirriterende. Det kunne opbevares i næsten hvad som helst! :-)

 

Når du siger at det maksimalt er lokaliriterende tyder det da virkelig på at du ikke rigtig har sat dig ind i reglerne vedr. mærkning af stoffer ... er væsken lokaliriterende skal dette fremgår af produktets mærkning. 

Ravn

 

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de kreative indpakningsideer!

Ravn:
Du må undskylde jeg ikke var klar i ovenstående besked. Jeg er klar over der skal være en mærkning med lokalirriterende, samt andre beskrivelser! :-) Jeg skal endvidere have undersøgt om der er andet som lige skal mærkes.
Tak for det! 

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)