Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen som kender Finch?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg blev i går ringet op af en meget ihærdig sælger fra Finch. Jeg kender ikke firmaet eller deres produkt, er der nogen som har erfaringer med det?

Ifølge sælgeren er det et program som skal hjælpe med at få en højere konvertering på dine adwords kampagner?

Jesper

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

CMS:

efter lidt søgning fandt jeg en anden tråd, som jeg tror er de samme du omtaler. Så du kan måske lytte med i tråden herunder, eller skrive derinde:

http://www.amino.dk/forums/t/86571.aspx

sjov traad. Hvor mange af de indlaeg er aegte?  

 

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

stiginshanghai:
sjov traad. Hvor mange af de indlaeg er aegte?  

Hvad mener du?

Mange af dem der kommenterer derinde er Aminoer gennem længere tid og med mange indlæg bag sig. Nogen af dem endda "kendte" amino-profiler, med alt fra 500 til 1000+ indlæg.

Det er vel de færreste der opretter en profil, bruger den i årevis og laver tusindvis af indlæg, kun med det formål at lave et falsk indlæg senere hen?

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

CMS:

stiginshanghai:
sjov traad. Hvor mange af de indlaeg er aegte?  

Hvad mener du?

Mange af dem der kommenterer derinde er Aminoer gennem længere tid og med mange indlæg bag sig. Nogen af dem endda "kendte" amino-profiler, med alt fra 500 til 1000+ indlæg.

Det er vel de færreste der opretter en profil, bruger den i årevis og laver tusindvis af indlæg, kun med det formål at lave et falsk indlæg senere hen?

Jeg checkede profilerne for dem der skriver de er kunder, og der er 2 af dem hvor deres amino profil siger de kun har 3 indlaeg. 

 

 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

stiginshanghai:

Jeg checkede profilerne for dem der skriver de er kunder, og der er 2 af dem hvor deres amino profil siger de kun har 3 indlaeg. 

Ser ud til at de alle skriver med reference til deres hjemmesider, så helt anonyme er de da ikke. Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

stiginshanghai:

Jeg checkede profilerne for dem der skriver de er kunder, og der er 2 af dem hvor deres amino profil siger de kun har 3 indlaeg. 

Ser ud til at de alle skriver med reference til deres hjemmesider, så helt anonyme er de da ikke. Smile

Finch.dk som linker til Finch.com/dk er ejet af Herbst Consulting ApS, så der kunne være tale om, at ydelserne der sælges i form af SEM, er et videresalgsprodukt som har territorial repræsentation.

Køb ren argan olie her

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kort fortalt er Finch et system, der optimerer på klikpris. Deres system splitter din kampagne i atomer, men i samme kampagne. hvert søgeord får sin egen annoncegruppe, alt sammen placeret i samme kampagne. Dvs. du har intet overblik over hvad der mangler at blive sat op...

Samtidig arbejder systemet ikke med test af annoncer, eller sætter noget nyt op.

Jeg er ansvarlig for Analytics og AdWords hos Just-Search, så til dels biased af dette, men omvendt har jeg netop set konsekvenserne om troen på guldet for enden af regnbuen. Tro blot ikke at AdWords er 100% selvkørende med systemet, det kræver stadig din opmærksomhed.

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)