Jeg kender dem ikke, og kunne på CVR ikke finde nogen aktive firmanavne der går under det navn.
Efter en søgning på google fandt jeg heller ikke noget på deres navn (meget mærkeligt hvis det er et bureau som beskæfter sig med online marketing i google).
Mange af dem der kommenterer derinde er Aminoer gennem længere tid og med mange indlæg bag sig. Nogen af dem endda "kendte" amino-profiler, med alt fra 500 til 1000+ indlæg.
Det er vel de færreste der opretter en profil, bruger den i årevis og laver tusindvis af indlæg, kun med det formål at lave et falsk indlæg senere hen?
Mange af dem der kommenterer derinde er Aminoer gennem længere tid og med mange indlæg bag sig. Nogen af dem endda "kendte" amino-profiler, med alt fra 500 til 1000+ indlæg.
Det er vel de færreste der opretter en profil, bruger den i årevis og laver tusindvis af indlæg, kun med det formål at lave et falsk indlæg senere hen?
Jeg checkede profilerne for dem der skriver de er kunder, og der er 2 af dem hvor deres amino profil siger de kun har 3 indlaeg.
Jeg checkede profilerne for dem der skriver de er kunder, og der er 2 af dem hvor deres amino profil siger de kun har 3 indlaeg.
Ser ud til at de alle skriver med reference til deres hjemmesider, så helt anonyme er de da ikke.
Finch.dk som linker til Finch.com/dk er ejet af Herbst Consulting ApS, så der kunne være tale om, at ydelserne der sælges i form af SEM, er et videresalgsprodukt som har territorial repræsentation.
Kort fortalt er Finch et system, der optimerer på klikpris. Deres system splitter din kampagne i atomer, men i samme kampagne. hvert søgeord får sin egen annoncegruppe, alt sammen placeret i samme kampagne. Dvs. du har intet overblik over hvad der mangler at blive sat op...
Samtidig arbejder systemet ikke med test af annoncer, eller sætter noget nyt op.
Jeg er ansvarlig for Analytics og AdWords hos Just-Search, så til dels biased af dette, men omvendt har jeg netop set konsekvenserne om troen på guldet for enden af regnbuen. Tro blot ikke at AdWords er 100% selvkørende med systemet, det kræver stadig din opmærksomhed.