Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion på budget

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. May 11
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er to kvinder på 24 og 25 som er igang med at starte et brand sammen indenfor tekstilbranchen. Vi har sådan set det hele på plads med at få udviklet logo, web-site og har fået illustreret vores første kollektion bestående af 15 items, så det eneste vi mangler nu er at få produceret denne prøve kollektion så den kan komme ud på vores web shop og på messer samt opsøgende salg. Er der nogen der kan anbefale en god producent? og nogen som er klar over hvad det vil koste at få produceret en prøvekollektion?

Det er basic og undertøj i økologisk bomuld og modal. 

Har man mulighed for at få en investor eller flere i denne branche hvis man kun har et lille beløb til at starte ud med? Vi har ca. 50.000 kr at gøre det godt med.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Mig bekendt så er lande som Ægypten og Tyrkiet rigtigt gode til at forarbejde bomuldsprodukter.  Prøv en gang at kontakte det tyrkiske eller Ægyptiske handelskammer, de vil kunne hjælpe Jer med at finde nogle producenter.

PS: Skal Cottenwood være jeres firma navn ? 

Mvh

Ravn

Fra København
Tilmeldt 8. May 11
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er self. også andre materialer indblandet, men primært bomuld og modal som vi gerne vil arbejde med. Jeg har hørt dårligt om de egyptiske producenter, men skal undersøge de tyrkiske. 

Ja, vores brand kommer til at hedde Cottonwood :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Cottonwood®:

Ja, vores brand kommer til at hedde Cottonwood :)

Så burde i da nok se at få taget varemærkebeskyttelse på firmaet navnet. Iøvrigt findes der allerede firmaer der bruger det navn dog ikke indenfor jeres branche.

Fra Holbæk
Tilmeldt 6. May 11
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

det kommer meget an på hvor stor en prøvekollektion i skal bruge - og hvor mange stk. i forventer at producere?

Jeg har mange tekstil-kontakter i det meste af Asien, men jeg ved ikke om det kan lade sig gøre ifth Jeres antal/produktions-volume?

Mange hilsner, held & lykke

Heidi

Fra København
Tilmeldt 8. May 11
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Heidi Larsen:
det kommer meget an på hvor stor en prøvekollektion i skal bruge - og hvor mange stk. i forventer at producere?

Vi har 15 styles i forskellige farver - så omkring 250-300 stk i alt - mange af de producenter vi har snakket med syntes at det er for lidt. 

Hvad siger du at det "normale" er i produktions-volume?

Fra Holbæk
Tilmeldt 6. May 11
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

det kan I få hjem som prøvekollektion. en normal produktionsvolume er svær at anvise - kommer an på kvalitet/design og produktionsland - men som tommelfingerregel vil jeg sige fra ca. 500 stk og opefter pr. style - men igen: det kommer meget an på de omkringliggende faktorer, og hvor mange styles der "går igennem" osv. ring gerne til mig, så kan vi tage en snak om det 8171 0707

Heidi

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)