Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af virksomhed under barsel..

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Nordborg
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 119
Fra  Mumschoice.dk Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej piger.

Jeg vil lige høre om der er nogen af jer som har startet virksomhed under barsel? Har brug for sparring Smile

Mvh. Tina

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeps:)

Fra Nordborg
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 119
Fra  Mumschoice.dk Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du fortælle mig hvordan du gjorde, og hvordan jeg skal forholde mig i forhold til mine barselsdagpenge? Min webshop bliver primært baseret på eget design som jeg selv syr og sælger i shoppen.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg er også ved at være klar til 2. gang barsel og klar til at starte en produktionsvirksomhed.

I min sidste barsel startede jeg en webshop med export af dansk børnetøj til østrig og tyskland og nu verden over, men den har jeg givet videre. Firmaet blev dengang grundlagt i Østrig, derfor var der ikke problemer med barselsdagpenge eller lign.

Denne gang vil jeg registrere firmaet i Danmark. Er der nogen af jer der har erfaring med det?

Glæder mig til at høre fra jer, Michaela

Fra Ryslinge
Tilmeldt 6. Jul 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg startede under barsel, og det, man dengang skulle være opmærksom på, var, at uanset budget og virksomhedsstørrelse, så skal du momsregistreres, når du er på barselsdagpenge. Men prøv lige at facebooke eller google MomsMor, der er et helt fællessab af kvinder, der er eller vil være selvstændige.

God fornøjelse;)

Kat

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)