Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af virksomhed i grækenland - Specielle ting man skal være obs på?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. May 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja kort fortalt skal min kompagnon og jeg starte en virksomhed i Grækenland, og da vi ikke ved det store omkring erhverv i Grækenland, ville jeg lige høre om der er nogen der har erfaring med Grækenland??

Vi starter det i samarbejde med den danske ambassade, så vi er ikke helt på bar bund, men det kunne jo være der er nogen der har nogle erfaringer de vil dele??!!

Tilmeldt 24. Dec 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Har haft mit eget shipping firma i Voula fra 2004 til 2009....skriv en PB hvis du har noget du vil vide!

Mvh/Michael

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

khartvig:

Tja kort fortalt skal min kompagnon og jeg starte en virksomhed i Grækenland, og da vi ikke ved det store omkring erhverv i Grækenland, ville jeg lige høre om der er nogen der har erfaring med Grækenland??

Vi starter det i samarbejde med den danske ambassade, så vi er ikke helt på bar bund, men det kunne jo være der er nogen der har nogle erfaringer de vil dele??!!

Ingen erfaring, men alle ved de ikke har nogen penge. Så sælg aldrig på kredit med mindre jeres kunder er kreditforsikret af en international virksomhed. Og ved forudbetaling til en græsk bank, så sørg for at flytte pengene straks til et andet land. Intet er sikkert dernede.

 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 23. Oct 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Fandt i ud af noget brugbart? Og er der tip i vil give videre?

MVH

Kokken

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)