Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan tilbyde en CMS eller hjemmesideløsning?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 11. Mar 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg står og skal bruge en person, som kan hjælpe mig med at få udføre en hjemmeside (lidt mere prof. end den allerede eksisterende)... Som i nok kan se på www.basaksaray.dk, kan den gøres LAAAANGT bedre... Er der nogen som kan hjælpe eller anbefale et sted, hvor man kan få/købe sig frem til en bedre løsning? En løsning a lá www.bryllup.dk vil ikke være helt ved siden af hvad jeg har i tankerne...



Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa
Hvis du skal bruge en rigtig proff løsning så skal du være velkomme til at kontakte os.
Mail: psj@taketwo.dk eller tlf: 40685707
Du kan se lidt mere om os på hjemmesiden (se signatur).

Mvh Peder
Fra Ribe
Tilmeldt 2. Nov 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Har sendt din en P.M..
InetActive
Leverandør af Joomla!CMS, Oscommerce og Zen Cart løsninger med 100% skræddersyet design.
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Velkommen til, lyder som et spændende projekt du er ved at starte op ...

Jeg var inde og kigge på Bryllup.dk. Er det både design og funktionalitet du gerne vil have det noget i stil med?

Selve stilen er vi ved at lave et site i for en lingeri butik i, kan du se her. Funktionalitet kan vi også sagtens lave.

Hvis det har fanget din interesse, så er du velkommen til at kigge forbi kontoret på Hyskenstræde og få en uforpligtende snak om hvordan vi kan løse din opgave.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Vi kan også tilbyde en CMS løsning fra 49,- pr. måned, et system der er let at arbejde med og opdatere.

Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :
check www.dotnetnuke.com og vend tilbage hvis du kan li dette system...  det har et utal af muligheder.. lige fra avanceret brugerstyring til indbygget forum og webshop... 199,-/md hos Bitpaq inkl. fri support og gratis updates.
Fra Købenahavn S
Tilmeldt 10. Nov 05
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Jeg har sendt en PM.

Med Venlig Hilsen
Mathias H Normark, Interaktivt Designer

Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg udvikler løsninger som er baseret på det samme system som bryllup.dk -> joomla.org

Jeg kan kontaktes her www.propelcom.dk

// Thor

 

Fra Herning
Tilmeldt 11. Oct 06
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :
hejsa.

 

hvis du skal have lavet noget med cms eller bare en lækker hjemmeside. så kontakt bitpaq aps. www.bitpaq.dk han er kanon til og lave det du ønsker.

Med venlig hilsen Mark jensen. Tlf: +45-30428393 Messengar :info@jj-electronic.dk Mail: info@jj-electronic.dk Skype: JJ-Electronic. Url: http://www.jj-electronic.dk
Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

 

Jeg har også sendt dig en PM.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)