Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan tilbyde en CMS eller hjemmesideløsning?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 18. Aug 06
Indlæg ialt: 190
Fra  Denker Media - oversættelsesbureau Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hilsen Martin
Denker Media oversættelsesbureau

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Det må jeg nok sige,

Jeg skulle "bare" bruge et tilbud (eller to) mht. hjemmeside - og straks får jeg tilbudt mange flere end forventet. Nu er jeg jo blevet endnu mere forvirret end jeg var enden jeg skrev mit første indlæg :-) Tak til alle jer der gerne vil være behjælpelige. Jeg vil kigge nærmere på enkelte tilbud og vende tilbage. Det er faktisk super cool at der er så mange som viser interesse... Gracie :-)






Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Ja, det går hurtigt herinde...  Ved ikke om det er for sent, men har også sendt PM

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle Aminoer som udbyder CMS-løsninger!

I kan nu skrive jer på listen over leverandører på Amino Wiki CMS

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :
hej anders,

godt initiativ... men synes du ikke folk skal gøre det etisk korrekt og skrive sig nederst på siden, når de registrerer sig? Det er vel først til mølle princippet... Synes lige at den person, der sikkert godt ved hvem han/hun er, skal respekterede andre der står på listen...

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 22-03-2007 12:43:28 Forfatter: Atakos.com
hej anders,

godt initiativ... men synes du ikke folk skal gøre det etisk korrekt og skrive sig nederst på siden, når de registrerer sig? Det er vel først til mølle princippet... Synes lige at den person, der sikkert godt ved hvem han/hun er, skal respekterede andre der står på listen...



Måske er det mig du mener? Jeg skrev DotNetNuke CMS system øverst - har ikke arbejdet med Wiki før, så jeg var i tvivl om jeg kunne få lov at editere. Jeg har slettet systemet fra listen igen :-)
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ved faktisk ikke hvem det var.. Men en ide kunne være at gøre det alfabetisk, for der er jo ingen der kan holde styr på, hvem der "snyder" sig øverst på listen... Men det forslag er måske ikke så godt, da mit firmanavn og site starter med A..

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 03:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,


Er du er på udkig efter en flot hjemmeside som passer til dig og dine produkter/services og som kan gøre din online marketing for dig, så kontakt NyHjemmeside. Her kan du få: Flot designet hjemmeside med webshop, CMS og søgemaskineoptimering, se deres hjemmeside: www.nyhjemmeside.info

 

 

Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

Jeg tilbyder, ved siden af mit daglige arbejde som IT-konsulent og arbejder med cms''systemer, rådgivning i valg af cms-systemer.

Jeg tilbyder teknisk rådgivning til virksomheder, da de typisk ikke selv har den tekniske kunnen til at gennemskue hvad et cms kan og hvad det ikke kan. F.eks. om et site validerer det ene og det andet, som f.eks. WAI eller hvad kravene nu måtte være.

Jeg kommer ikke selv med nogle som byder ind på opgaven, men kun ud fra hvad tilbud I selv har fået, da jeg ikke er økonomisk knyttet til nogen. Ligeledes kommer jeg ikke med en decideret anbefaling selv, men hjælper jer til at sortere dem fra, som ikke vil kunne løfte opgaven teknisk.

Grunden til jeg rådgiver på deltid, er mit lidt idealistiske ønske om bedre hjemmesider.
Side 2 ud af 2 (19 indlæg)