Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fuck Paradise Hotel - hvad mener i?

Side 2 ud af 6 (51 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Elendigt oplæg, underligt billede og i det hele taget ligegyldig tema. TV3 sender programmet fordi det giver reklamekroner i kassen. Om du siger "fuck det" eller ej, er irrelevant.

Hvad er pointen? Andet end reklame for din blog, naturligvis.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

Thomas de Oliveira:
P.S. husk det oprettet i café og hygge :-)

Har "anmeldt" indlægget til support, som så forhåbentligt reagerer inden Viasat når at kontakte sine advokater og gå i biddet på Amino.

Chill nu lige, hvis det var et "farligt" indlæg havde EB og BT nok fået ret mange sagsanlæg fra Viasat efterhånden :)

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Stakkels Thomas.. han er slet ikke kendt nok til at lave en " fuck.. et eller andet " viral effekt.

Men det skal nok komme en dag Thomas :-)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

BruunMedia:

Entrepreneur - Jan:

Thomas de Oliveira:
P.S. husk det oprettet i café og hygge :-)

Har "anmeldt" indlægget til support, som så forhåbentligt reagerer inden Viasat når at kontakte sine advokater og gå i biddet på Amino.

hvad er problemet med indlægget?

 
Pardise Hotel er et varemærke promoveret af Viasat. Han kunne have skrevet Fuck Reality Programmer, men det har jo ikke samme effekt, så det skade alene Paradise Hotel varemærket og ikke genren.

Køb ren argan olie her

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Som du er inde på i din klumme Oliveira, så er det jo populært fordi unge kan afbillede det til deres hverdag. Druk, fest og sex er ganske fin underholdning for mange unge. 

Jeg ser ikke Paradise Hotel og jeg skal ikke vurdere på andres smag. Jeg syntes det bliver for overfladisk og kedeligt i længden, da der næsten sker det samme hele tiden. 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin :

Entrepreneur - Jan:

Thomas de Oliveira:
P.S. husk det oprettet i café og hygge :-)

Har "anmeldt" indlægget til support, som så forhåbentligt reagerer inden Viasat når at kontakte sine advokater og gå i biddet på Amino.

Chill nu lige, hvis det var et "farligt" indlæg havde EB og BT nok fået ret mange sagsanlæg fra Viasat efterhånden :)

Hvem snakker farligt.

I er så pissekloge så det er helt uhyggeligt.

Hvis du tror man bare kan pisse op og ned af varemærker som det passer en, så er du ligesom TDO.

Og lad nu være med at sammenligne med EB og BT, det har intet med sagen at gøre.

Men anyway. I rest my case, så kan ungerne lege videre i sandkassen.

Køb ren argan olie her

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Og on-topic .. 

Synes ikke den her sæson har været specielt underholdende, men sæson 5 var i særklasse og noget jeg kunne finde på at se mere end 1 gang. 

Det er underholdning, hverken mere eller mindre, og synes Paradise har lige så stor plads i sendetiden som mange andre programmer. Grunden til at folk er utilfredse med Paradise er vel bare at de ikke selv kan forholde sig til den måde at leve på, og et eller andet sted har "ondt i røven" over den opmærksomhed gæsterne får bagefter. 

Kan godt se problematikken i at så stor en del af ungdommen ser op til de medvirkende, specielt Amalie og Peter dramaet har været over grænsen, men det grundlæggende i at gæsterne efter medvirken er gæstebartendere, får masser af love og nyder livet har jeg intet problem med :)

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det mange år siden jeg droppede fjernsynet så jeg kan ikke udtale mig om programmet udover det jeg kender fra omtaler på nettet.

Personligt synes jeg det er drøn ærgerligt at det er sådanne programmer unge mennesker vil bruge deres tid på det, og det er endnu mere ærgerligt at de unge mennesker i programmet bliver set som idoler.

Om det er god eller dårlig smag vil jeg ikke blande mig i, men jeg synes det er en interessant parallel det bliver draget til Kina hvor man ser op til nørderne.

Danmark skal i fremtiden være et "vidensamfund", vi skal konkurrere imod Kina hvor nørderne er idoler, mens vi i Danmark idoliserer paradise hotel. Det er sgu da lidt ærgerligt.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Entrepreneur - Jan:

I er så pissekloge så det er helt uhyggeligt.

Hvis du tror man bare kan pisse op og ned af varemærker som det passer en, så er du ligesom TDO.

Og lad nu være med at sammenligne med EB og BT, det har intet med sagen at gøre.

Men anyway. I rest my case, så kan ungerne lege videre i sandkassen.



Tag det nu helt roligt.
Indlægget er lavet i Cafe'en, hvor man må diskutere så godt som alt.
Jeg tvivler på at TV3 bliver andet end glade for mere omtale af deres program, uanset overskriften.
Bliver de mugne, så ændrer vi den, men jeg tvivler.

De bedste hilsner

Martin

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Entrepreneur - Jan:

Martin :

Entrepreneur - Jan:

Thomas de Oliveira:
P.S. husk det oprettet i café og hygge :-)

Har "anmeldt" indlægget til support, som så forhåbentligt reagerer inden Viasat når at kontakte sine advokater og gå i biddet på Amino.

Chill nu lige, hvis det var et "farligt" indlæg havde EB og BT nok fået ret mange sagsanlæg fra Viasat efterhånden :)

Hvem snakker farligt.

I er så pissekloge så det er helt uhyggeligt.

Hvis du tror man bare kan pisse op og ned af varemærker som det passer en, så er du ligesom TDO.

Og lad nu være med at sammenligne med EB og BT, det har intet med sagen at gøre.

Men anyway. I rest my case, så kan ungerne lege videre i sandkassen.

tror det eneste barn lige har forladt sandkassen.. :)

Jeg tror Viasat har andet at foretage sig end at lave en sag ud af et indlæg på en iværksætter debat der ikke hakker ned på deres produkt men har et godt bredt billed af hvad folk syntes om det :)

Paradise Hotel siger mig absolut intet, men jeg er fuld forståelig over hvorfor folk ser det, og det giver penge i kisten, og folk får noget for "pengene", ellers havde det jo ikke fortsat.

Det bidrager ikke med andet end underholdning, og nogen gange er det vel også okey?

Side 2 ud af 6 (51 indlæg)