Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler 200kr til 2d chat

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Rune, jeg tror godt du ved, at jeg ikke dømmer nogen på alder (læs:Thomas De Oliveira), men det oprindelige indlæg fortjener altså en opsang. Seriøst? Vedkommende skriver to linjer og be'r om 200 kroner!? Vil man tages alvorligt, så bør man gøre lidt for sagen - uanset alder!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kære Rune, jeg tror godt du ved, at jeg ikke dømmer nogen på alder (læs:Thomas De Oliveira), men det oprindelige indlæg fortjener altså en opsang. Seriøst? Vedkommende skriver to linjer og be'r om 200 kroner!? Vil man tages alvorligt, så bør man gøre lidt for sagen - uanset alder!

Dbh

Thomas

Det skal der ikke debatteres her i denne tråd, nu er jeg kommet med en oplysning, og sådan er det.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hejsa.

Jeg betaler dig pengene. Men der er nogle betingelser!

Amino vil blive overrendt (mere end det i forvejen er) med folk der søger et hurtigt indskud til deres projekt som de mener vil spinne guld på sigt. Det er der med garanti også nogle af dem der vil gøre, men de drukner bare i mængden og det seriøsitets niveau mange ligger for dagen.

Derfor, skal du nu gøre hvad der er nødvendigt for at jeg kan se en idé i det her!

Uddyb, hvad skal pengene bruges til?

Hvad er det for et projekt - Fortæl alt (uden at afslører detaljer som vil skade, hvis sådanne er tilstede) Jeg vil her understrege 8 linier er IKKE nok!

Hvilken garanti får jeg, for at pengene bliver brugt som aftalt? (Det er her ikke beløbet men princippet)

Hvor meget ligger i selv i projektet? Penge eller arbejdstimer

Hvis det nu var intentionen at det skulles ses som en investering (det er det ikke) hvad ville jeg så få ud af det?

Fortæl om dig selv og din baggrund - Jeg gætter på du ikke er gammel, men det er jeg fløjtende ligeglad med :-) Kan du lide at programmere? Kan du lide at lave grafik? Hvad er dit "drive"?

Har du noget du selv vil tilføje?

 

Man må yde før man kan nyde, og da jeg kan se lidt af mig selv i det her for 10 år siden synes jeg at det er vigtigt at du allerede nu får forståelsen for hvor vigtigt det er med informationer når man spørger om hjælp :-)

Så håber jeg dette kan være et eksempel på at det godt kan lade sig gøre at finde det man søger, såfremt man har gjort sit forarbejde.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

M.P:
Jeg betaler dig pengene. Men der er nogle betingelser!

Sådan! God stil. :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Magnus:

Var det ikke snart på tide, at psp122 fik en reprimande eller noget i den retning?

 

Som du kan læse senere i debatten, så er vedkommendes userøse skriverier helt fint, det er alle andres prøven på at få ham på ret spor, der er helt gal... Sådan må moderators udtalelser fortolkes...

 

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:

Magnus:

Var det ikke snart på tide, at psp122 fik en reprimande eller noget i den retning?

Som du kan læse senere i debatten, så er vedkommendes userøse skriverier helt fint, det er alle andres prøven på at få ham på ret spor, der er helt gal... Sådan må moderators udtalelser fortolkes...

Problemet var ikke de folk der prøvede at få ham på rette spor, men de folk der begyndte at håne ham. Ligegyldig om man synes at et indlæg er useriøst eller ej, er det på ingen måde konstruktivt for vores allesammens Amino, at vi begynder at nedgøre hinanden på den måde.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)