Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nybegynde modestylist søger mere erfaringer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 21. Oct 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 12:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg elsker mode og fashion og er ved at tage en designteknolog uddannelse. Jeg skriver en fashionblog fashionroom.dk

Jeg er meget interesseret i et job som modestylist og designer, jeg designer lige pt. min egen skokollektion. For at få fødder inderfor denne branchen som modestylist vil jeg gerne tilbyde gratis hjælpende hånd til en freelancer modestylist eller andre som kunne tænke sig min hjælp i forbindelse med deres arbejder, opgaver osv. så jeg kan få erfaringer indenfor dette område.

Hvis det er noget du er interesseret i eller nogen herinde som kender en stylist som gerne vil have en assistent uden betaling, så må gerne fortælle mig..

Mvh.

Bow

Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hej,

Jeg er kontaktlærer for en 2. års klasse på HG Søndre Strandvej 10. Klassen er en BodyCare klasse som har ekstra fag der vedrører skønhed, mode m.m.

Hele næste år står i modens tegn, og jeg er derfor ved at udarbejde et forløb, der kan lærer pigerne en masse om mode.

Det vil derfor være oplagt at klassen fik besøg af en modestylist, som kunne fortælle om jobbet som modestylist. Jeg kan se at du også designer din egne skokollektion - det kunne også være interessant at høre om denne proces.  

- Hvordan opfanger I tendenser til næste kollektion?
- Hvordan er processen ”ide” til ”virkelighed”

Det kan være du selv har nogle ideer ? Besøget skal max vare 1-2 timer. Og meget gerne en tirsdag formiddag, da vi har særlige BodyCare timer der.
Besøget kan ligge september, oktober, november eller december.

Håber at høre fra jer snarest

Mange hilsner

Ditte Skov Jensen

HG | HANDELSSKOLE
Sdr. Strandvej 10
3000 Helsingør

Mobil: +45 30448807
Web: www.esh.dk/hg
Mail: dsj@esh.dk

ERHVERVSSKOLEN
NORDSJÆLLAND

 

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bow.

Jeg så din annonce og selvom den er gammel vil jeg høre om du har en hjemmeside, så jeg kan se hvad du har lavet? Jeg skal bruge en stylist i forbindelse med udarbejdelse af cover til mit kommende album.

Med venlig hilsen

Aisha

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)