Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Købes: Hjælp til småjusteringer i datingsoftware

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Viby sj.
Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej skønne Aminoer

Jeg og min partner er ved at lægge sidste hånd på konceptet til vores datingsite – men er gået kold i softwaren og har brug for lidt hjælp til tilretning af småting.

Vi har derfor brug for en eller anden der kan købes til dette…og vi er naturligvis under tidspres, så du skal have tid til det i løbet af de næste 8 dage..(helst 2 ;o))

Det vi skal have lavet er:

- Lægge op på webhotel, og reddelegeret domænet til det nye hotel

- Indsætte vores logo

- Embedde Youtube-frame på forsiden

- Ændre billedefil i den valgte template, så alle erotiske billeder + mønstre fjernes

- Ændre i et Database-profile field: Location skal ændres til kun at være København, Storkbh osv...som jeg har skrevet i local_area_living

- dvs. dette skal føres over i dabasefilen, der hedder ‘location’

- Redigere/ændre opsætningen af profile-field: Gøre det muligt at indtaste vægt (fritekst) og søge på vægt (ligesom man søger på aldersinterval, dvs 'fra xxx'-'til xx') - (profile fields, join, edit, view search

- Redigere/ændre opsætningen af profile-field: Gøre det muligt at indtaste højde (fritekst) og søge på højde (ligesom man søger på aldersinterval, dvs 'fra xxx'-'til xx') - (profile fields, join, edit, view search)

- Profil-siden - view: Fjerne ‘Tilføj ny’ fra højre menu-bar i templaten

Vi har oversat det hele til dansk. Så når ovestående er klaret går vi luften…og vi glææææder os!

Du kan se softwaren her http://skadate.com

Hvad er din pris og hvad er din tidshorisont?  

Skriv her eller ring til mig på 50761486

Ha en smuk dag

Trine

Trine Thorendal DivaLab.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)