Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mivando -- åbn din egen netbutik inden for 2 minutter

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

AbcDesign:

Okay.

Kender du ePay?. Der betaler du heller ikke for noget, før din konto er aktiv..

Dvs. du kan nå at komme igang og få testet det hele før det virker, det er mega smart.

Mivando tilbyder at du kan få lov at prøve deres software, få sat nogle produkter op og få noget "Hands-on-experience". Herefter kan du så bestemme dig for om du vil fortsætte, og betale, eller stoppe.

Vel lidt ligesom når man skal købe en bil. En prøve tur.

Jeg synes det er fedt at lade produktet sælge sig selv på den måde..

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tjekket jeres side, og finder jeres priser 20% dyrere end det jeg giver nu for min løsning inkl. gratis support.

Hvad koster jeres programmeringstimer og designtimer?

I skriver "fri trafik" på jeres side, men det er jo kun på den største pakke Surprise

Og så at det er på engelsk er også lidt surt Sad

Dbh

Michael Haahr

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Elkjær:

Okay, det er også flere år siden jeg har prøvet det.. og det var nok bare en amerikansk version så.

Jeg er er ked af, hvis det lød som om jeg ville snakke dårlig om Shopify, det var ikke meningen. 

- Men som du siger, skal man selv ind og lave opsætning så det passer til DK, med ScanNet og, (Så vidt jeg kan forstå), Mivando er du "Ready - to - go" i DK fra start af.

Pointen med mit indlæg var kun at Mivando er et billig alternativ og "gratis indtil du vil igang" er et godt tilbud.

Det skal du da ikke være ked af, Simon. Jeg tager det på ingen måde personligt, det er jo ikke mig, der udbyder Shopify platformen.

Shopify er iøvrigt også gratis så længe du vil, dvs. indtil du ønsker at launche (hvis shoppen oprettes via en partner account fx gennem mig). Og derefter er de første 30 dage gratis.

Jeg synes Mivando's tilbud er fair nok. Men jeg har ikke prøvet det og kan ikke forholde mig til om det er nemmere eller "mere dansk" end andre platforme.

Venlig hilsen
Ole

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)